• It's okay (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:14 ]


    i put the fun in funeral

    *Cyber hug*


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    -giant cyber hug- Je kan me altijd pb'en om te praten!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Even een vraag, hoe weet jij zeker dat je het hebt? Als je het zelf heb geconstateerd (is dit een woord?) denk dan heel goed na. Symptonen op internet over een ziekte die jij ook hebt, willen niet gelijk zeggen dat jij het ook hebt (dit is NIET aanvallend bedoeld, maar ik probeer alleen te zeggen dat internet de dingen meestal erger lijken dan het is).
    Verder sluit ik me aan bij Kedavra die je een grote cyberhug gaf. Trouwens, dat van die vriend hoeft niet voor altijd te zijn. Hij had gewoon even wat rust nodig en misschien als hij die gevonden heeft, zoekt hij weer contact met je op.


    Ik ben gemeen xoxo

    Awh, wat een kut beste vriend heb je dan ook.
    Sorry.

    *cyber hugg*


    I'm in love with you and all your little things

    Ik heb het contact niet verbroken, dat kwam de laatste paar dagen telkens weer van jou. Jij kwam telkens weer met flikker op, donder op, val toch dood. Nu hoeft het ook niet meer van mij. Het ga je goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -- Je bent het echt niet waard, faker.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 14:22 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap het van je vriend aan de ene kant wel, hij had misschien rust nodig. Maar aan de andere kant kon hij je misschien ook helpen door de zware tijd heen te komen. Verder vraag ik me ook minstens 2x per dag af wat het nut van het leven is, en denk ik echt aan domme dingen, omdat het leven 'toch geen nut heeft.' maar oké, nutteloze informatie, sterkte ermee.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DarkSavior schreef:
    Ik heb het contact niet verbroken, dat kwam de laatste paar dagen telkens weer van jou. Jij kwam telkens weer met flikker op, donder op, val toch dood. Nu hoeft het ook niet meer van mij. Het ga je goed.

    Oh never mind.


    Is dit weer één van de zoveel problemen van jullie twee?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 22:31 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aarshaar schreef:
    Even een vraag, hoe weet jij zeker dat je het hebt? Als je het zelf heb geconstateerd (is dit een woord?) denk dan heel goed na. Symptonen op internet over een ziekte die jij ook hebt, willen niet gelijk zeggen dat jij het ook hebt (dit is NIET aanvallend bedoeld, maar ik probeer alleen te zeggen dat internet de dingen meestal erger lijken dan het is).
    Verder sluit ik me aan bij Kedavra die je een grote cyberhug gaf. Trouwens, dat van die vriend hoeft niet voor altijd te zijn. Hij had gewoon even wat rust nodig en misschien als hij die gevonden heeft, zoekt hij weer contact met je op.


    ik heb flink wat op gezocht over borderline, en bijna alles lijkt te matchen. tja, het kan dat ik het niet heb natuurlijk, maar ik heb sowieso wel iets fouts in mijn hoofd. ik ben altijd al zo geweest.
    btw, weet jij toevallig wie die vriend is?


    i put the fun in funeral

    Heel moedig van je, dat je het van je af schrijft op Q. Je mocht heus een langere tekst schrijven, nog meer van je afgooien. Ik heb echt respect voor je. En ik vind het best erg dat ik geen raad voor je heb. En ik ben nog zo'n betweter. Sterkte, of, beter gezegd, succes. Want je kan het niet voor eeuwig verzwijgen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    DarkSavior schreef:
    Ik heb het contact niet verbroken, dat kwam de laatste paar dagen telkens weer van jou. Jij kwam telkens weer met flikker op, donder op, val toch dood. Nu hoeft het ook niet meer van mij. Het ga je goed.

    alsjeblieeeft niet nu mitchell... D':


    i put the fun in funeral

    Hmm, is het echt vastgesteld dat je borderline hebt? Want al die symptomen die jij hebt heb ik ook, ik ga daar voor ook naar ggz en accare, maar ik heb geen borderline. (": Overigens ken ik wel iemand met borderline, en die reageert minder goed op ruzies tussen vrienden en al helemaal als ze uit haar leven stappen. Natuurlijk gaat dat vanzelf wel weer goed, maar als er sprake is van de volgende dag praat ze daar nog echt wel anders over. Just saying, niet aanvallend bedoelt. Ik wil niet dat iemand zichzelf stoornissen aanpraat, dat is nooit goed. Veel sterkte met je problemen, je kan ook bij mij terecht. <3


    Numbers.

    Number2 schreef:
    (...)

    ik heb flink wat op gezocht over borderline, en bijna alles lijkt te matchen. tja, het kan dat ik het niet heb natuurlijk, maar ik heb sowieso wel iets fouts in mijn hoofd. ik ben altijd al zo geweest.
    btw, weet jij toevallig wie die vriend is?

    Nu wel, gezien de reactie hierboven. Maar je moet weten, mijn vriend wilde ook even niets meer met me te maken hebben en nu zijn we weer bij elkaar. Gun hem zijn rust, als ik zo lees heeft hij harde woorden hebben moeten slikken.
    Weet je wat het is, ik weet niet of je kan zeggen door informate 'ik heb dat, want de symptonen die op internet staan lijken te matchen'. Als ik jou was zou ik proffesionele hulp zoeken, want hier op quizlet staan er heel veel mensen klaar om jou te helpen, maar niemand hier kan eigenlijk meer geven dan steun en goede raad. En, je hulp kan een psychologisch onderzoek voorstellen en misschien blijkt dan inderdaad dat je borderline hebt. Maar geloof me, borderline word niet zo heel snel vastgesteld op zo'n jonge leeftijd. Je kan het inderdaad hebben en als ik het zo lees wéét ik dat er meer aan de hand is dan 'puberen'.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je er boven op komt. <3


    Ik ben gemeen xoxo

    Als je écht denkt het te hebben, dan moet je er hulp voor gaan zoeken. Dan kun je leren hoe je met je borderline om moet gaan en dan gaat het vast al stukken beter.
    Over je vriend; geef hem wat tijd. Laat hem rusten en nadenken. Hij zoekt vanzelf wel weer contact als hij dat wilt. :')
    In ieder geval, veel sterkte ermee, ik hoop dat je eruit komt *cyberhug*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Somethnholic schreef:
    Hmm, is het echt vastgesteld dat je borderline hebt? Want al die symptomen die jij hebt heb ik ook, ik ga daar voor ook naar ggz en accare, maar ik heb geen borderline. (": Overigens ken ik wel iemand met borderline, en die reageert minder goed op ruzies tussen vrienden en al helemaal als ze uit haar leven stappen. Natuurlijk gaat dat vanzelf wel weer goed, maar als er sprake is van de volgende dag praat ze daar nog echt wel anders over. Just saying, niet aanvallend bedoelt. Ik wil niet dat iemand zichzelf stoornissen aanpraat, dat is nooit goed. Veel sterkte met je problemen, je kan ook bij mij terecht. <3

    geloof me, ik reageer niet goed op zijn afscheid.. echt niet... maar dat kan ik niet zomaar hier op Q zetten.


    i put the fun in funeral