Number2 schreef:
(...)
ik heb flink wat op gezocht over borderline, en bijna alles lijkt te matchen. tja, het kan dat ik het niet heb natuurlijk, maar ik heb sowieso wel iets fouts in mijn hoofd. ik ben altijd al zo geweest.
btw, weet jij toevallig wie die vriend is?
Nu wel, gezien de reactie hierboven. Maar je moet weten, mijn vriend wilde ook even niets meer met me te maken hebben en nu zijn we weer bij elkaar. Gun hem zijn rust, als ik zo lees heeft hij harde woorden hebben moeten slikken.
Weet je wat het is, ik weet niet of je kan zeggen door informate 'ik heb dat, want de symptonen die op internet staan lijken te matchen'. Als ik jou was zou ik proffesionele hulp zoeken, want hier op quizlet staan er heel veel mensen klaar om jou te helpen, maar niemand hier kan eigenlijk meer geven dan steun en goede raad. En, je hulp kan een psychologisch onderzoek voorstellen en misschien blijkt dan inderdaad dat je borderline hebt. Maar geloof me, borderline word niet zo heel snel vastgesteld op zo'n jonge leeftijd. Je kan het inderdaad hebben en als ik het zo lees wéét ik dat er meer aan de hand is dan 'puberen'.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je er boven op komt. <3
Ik ben gemeen xoxo