• Aan het eind van de vakantie komt een goede vriend van me hier slapen. Ik ken hem van vakantie, en normaal als we afspreken deden we dat eigenlijk ook altijd met een vriendin van mij en zijn neef. Maar nu gaan we dus met z'n tweeën, nee, ik vind hem niet leuk ofzo haha en ik heb geeen idee wat ik dan met hem moet gaan doen. Hahaha fail (bloos) Help me?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Een film kijken? Dan hoef je niet heel de tijd tegen hem te praten? Of ga shoppeeeeeeeeennnnnn! Of bowlingen, of zwemmen, of schaatsen, of vraag andere vrienden mee?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 21:41 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Beatles schreef:
    Een film kijken? Dan hoef je niet heel de tijd tegen hem te praten?


    Tegen hem praten is geen probleem hoor, haha. (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    De stad verkennen met hem als hij er nog niet geweest is? Iets gaan eten, shoppen,..


    All I have in life, is my imagniation.

    Immagine schreef:
    De stad verkennen met hem als hij er nog niet geweest is? Iets gaan eten, shoppen,..


    Ja dat eerste kan wel haha. Shoppen vind ik ook geen probleem, maar ik weet dat hij dat haat. :W


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Een ijsje eten? :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Martelen:Y)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Of je vraagt gewoon aan hem wat hij leuk vind om te doen?


    I love you Tim