Soms vraag ik me af of er veel verschil is tussen Amerikaanse en Europeese TokioHotel-fans. Ik bedoel, gillen ze veel harder ofzo? Zeg het want ik wil het graag horen (:
-
14 sep 2008 - 21:4016 sep 2008 - 17:43
(...)nu word ik dom
Hoe bedoel je? En ik denk dat in het geheel er niet veel verschil is. Alsof de Amerikanen aliens zijn
Whaha Ofniett.! Ik denk dat er ook bijna geen verschil is x)16 sep 2008 - 17:45Nee, het enige verschil tussen Amerika en Europa is dat ze daar wat voorstaan qua technologie, maar dat ontneemt de Amerikaanse fans niet het recht om van hun lievelingsmuziek te houden.
Nele heeft gesproken& als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33
16 sep 2008 - 17:47Nee, het enige verschil tussen Amerika en Europa is dat ze daar wat voorstaan qua technologie, maar dat ontneemt de Amerikaanse fans niet het recht om van hun lievelingsmuziek te houden.
Nele heeft gesproken
Amen x3
ik ben het met Nele eens
We can only learn to love by loving.
16 sep 2008 - 17:47Ik vind Amerikanen Dik
maar dat heeft niks met tokio hotel te maken, maar meer met de mac donalds
16 sep 2008 - 17:49Ik vind Amerikanen Dik
maar dat heeft niks met tokio hotel te maken, maar meer met de mac donalds
whaha x3 das ook wel so ja x3We can only learn to love by loving.
16 sep 2008 - 18:24Ach, Amerikanen zijn voor mij seuten [/I'm solly voor de mensen die dat niet vinden] Maar i mean, kijk nou hoe ze zich gedragen. Als ToHo niet een ietsiepietsie zou verandert zijn [/Wat ik vind] dan zouden ze daar helemaal niet doorbreken omdat ToHo hier veel te ruig is als ToHo voor in Amerika. So, i think dat de Amerikanen veelste seutig zijn.
Hoe weet je dat? ô_-16 sep 2008 - 18:25
Naja, ik geef ze groot gelijk hoor (:
(voor de analfabeten, dat betekend niet;
"Tokio Hotel kan oprotten naar Amerika"
Just so you know .
¬¬16 sep 2008 - 21:3916 sep 2008 - 21:48volgens mij ligt het niet aan de mensen maar aan de omgeving.
16 sep 2008 - 21:51volgens mij ligt het niet aan de mensen maar aan de omgeving.
Idd, als je tegen mij Amerika zeg moet ik direct denken aan ..
- drugs
- drank
- feesten
- dikke mensen
- mac Donalds
- Winkelen
- bedrog (zakenwereld enz)
- kloof tussen rijk en arm
- mensen slonzig gekleed
- en nog eens HEEL veel drugs
- soort van ondergang ^^
Ik vind dat Amerika al uitgeleefd is, heel dat continent bijna ö (als je begrijpt wat ik bedoel)
Maar toch wil ik er wel eens heen, er zijn natuurlijk ook nog Leuke dingen aan Amerika hé16 sep 2008 - 22:00(...)
Amen x3
ik ben het met Nele eens
Nele Likes You& als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33
17 sep 2008 - 14:3117 sep 2008 - 14:43
Ik vind Amerikanen over het algemeen gewoon dommer, dik en overdreven. Hahahahaha, en dat is mijn eerlijke mening :')17 sep 2008 - 16:02Ze zijn braver.Echt waar hoor.
Ik heb stukken van concerten gezien en daar mochten die gewoon tegen het podium gaan staan.Géén 1 die erop klom.Als wij bij hun vlak voor het podium konden staan zonder hekken ervoor denk ik niet dat iedereen mooi op zijn plaats zou blijven.The soul needs autumn.
17 sep 2008 - 16:15