• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, ONE DIRECTION! <3





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Joszie schreef:
    (...)
    Ik ben ook om acht uur hier! (: Ik ga wel om half 8 bed uit en met mijn broodje boven achter de computer zitten, haha


    jaa zo ga ik het ook doen maar dan beneden, hahaha ik heb er echt zin in eigenlijk. nu ze de lyrics posten ben ik zo benieuwd geworden


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    jaa zo ga ik het ook doen maar dan beneden, hahaha ik heb er echt zin in eigenlijk. nu ze de lyrics posten ben ik zo benieuwd geworden


    Idd. De lyrics is al super, dus ik denk dat het liedje echt mooi gaat worden.


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    jaa zo ga ik het ook doen maar dan beneden, hahaha ik heb er echt zin in eigenlijk. nu ze de lyrics posten ben ik zo benieuwd geworden

    Straks is het een facking klotenummer :Y)
    Haha nee ik denk het niet, want zij zingen het <3


    JDN.

    ghe ghe ik ga nu eve mijn winx edit maken^^


    What's so bad about being different?

    onedirection One Direction
    If only you saw what I can see You'll understand why I want you so desperately Right now I'm looking at you and I can't believe
    1 minute ago Favorite Undo Retweet Reply


    What's so bad about being different?

    onedirection One Direction
    If only you saw what I can see You'll understand why I want you so desperately Right now I'm looking at you and I can't believe
    2 minutes ago Unfavorite Undo Retweet Reply

    @Lianne: xd


    There is nothing more badass than being yourself

    Joszie schreef:
    (...)
    Straks is het een facking klotenummer :Y)
    Haha nee ik denk het niet, want zij zingen het <3


    Ik denk dat ik het nogal komisch ga vinden als ik er niets aan ga vinden. Maar ja als ik er niets aan vind, ga ik het gewoon vaak luisteren, want dan ga ik het vanzelf wel leuk vinden.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik kom morgen sowieso nog even online voordat ik naar de tandarts ga.:S


    Ivar Oosterloo.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik het nogal komisch ga vinden als ik er niets aan ga vinden. Maar ja als ik er niets aan vind, ga ik het gewoon vaak luisteren, want dan ga ik het vanzelf wel leuk vinden.


    hahaha dat heb ik ook altijd! :D


    Ivar Oosterloo.

    Ik word gek van die lyrics, morgen zit ik echt te hyperventileren achter de pc. Om acht uur 's ochtends.


    JDN.

    Joszie schreef:
    Ik word gek van die lyrics, morgen zit ik echt te hyperventileren achter de pc. Om acht uur 's ochtends.


    Ivar Oosterloo.

    Joszie schreef:
    Ik word gek van die lyrics, morgen zit ik echt te hyperventileren achter de pc. Om acht uur 's ochtends.


    echt eh, die lyrics maken me best zenuwachtig, oke dat klinkt gek maar daardoor wil ik het zo graag horen ;o


    i'm broken, do you hear me.

    En ik zou een hoofdstukje gaan typen. Buh, ik word afgeleid XD


    JDN.

    Joszie schreef:
    Ik word gek van die lyrics, morgen zit ik echt te hyperventileren achter de pc. Om acht uur 's ochtends.


    Me too! Maar dan om half 9.xd

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 19:31 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    echt eh, die lyrics maken me best zenuwachtig, oke dat klinkt gek maar daardoor wil ik het zo graag horen ;o

    Klinkt niet gek, heb ik ook ^.^
    En ik ben tegelijkertijd ook bang. Dat er allemaal nepfans bijkomen Ö


    JDN.