• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, ONE DIRECTION! <3

[ topic verplaatst door een moderator ]

There is nothing more badass than being yourself

1DLiam schreef:
    Ik ben eten x

smakelijk <3

i'm broken, do you hear me.

1DLiam schreef:
    Ik ben eten x

byeeeeeeeeee xoxoxo

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

Bam ik ben er weeer;D

What's so bad about being different?

Omg weet je wat ik mijn moeder gevraagd had?
    Ik zei: "Mam, als die nieuwe One Direction single uit is, zullen wij hem dan coveren? Dan zijn we één van de eersten die er een cover van maken en hebben we kans dat het veel bekeken wordt, mocht je het op Youtube zetten."
    Zij wil dat wel, hihihi <3 Dus als hij uit is ga ik het heel vaak aan haar laten horen zodat ze er iets op kan verzinnen met de piano en ik het mee kan zingen!
    Dat lijkt me zo leuk (:

JDN.

Joszie schreef:
    Ik zei: "Mam, als die nieuwe One Direction single uit is, zullen wij hem dan coveren? Dan zijn we één van de eersten die er een cover van maken en hebben we kans dat het veel bekeken wordt, mocht je het op Youtube zetten."
    Zij wil dat wel, hihihi <3 Dus als hij uit is ga ik het heel vaak aan haar laten horen zodat ze er iets op kan verzinnen met de piano en ik het mee kan zingen!
    Dat lijkt me zo leuk (:

o my gossshh dat is zooo gaaaf!

NeedYouNow schreef:
    Bam ik ben er weeer;D

Hello Back !

Joszie schreef:
    Dat lijkt me zo leuk (:

oh ja, dat moet je doen wie weet zien de jongens het en willen ze je ontmoeten ^^

ChelseaPayne schreef:
    (...)

oh ja, dat moet je doen wie weet zien de jongens het en willen ze je ontmoeten ^^

Whaha dat is een droom.. <3

JDN.

Joszie schreef:
    (...)
    Whaha dat is een droom.. <3

inderdaad, en dan kom ik toevallig bij je langs hahaha ;$$ <3

ChelseaPayne schreef:
    (...)

oo en ik ook^^

ChelseaPayne schreef:
    (...)

hahaha, dat gaat toch nooit gebeuren.
    Of krijg ik nu 'Never say never' gezeur op mijn dak? XD

JDN.

aawh<3

One Direction
    We are very excited about playing our new single tomorrow on Radio 1 and we love seeing all of you, but our fans safety is the most important thing to us. We do not think it is a good idea with the trouble in London that you guys come out to see us on this occasion if it puts you at any risk. Please stay safe love 1D xx
    10 minuten geleden · Vind ik leuk ·

NeedYouNow schreef:
    aawh<3

One Direction
    We are very excited about playing our new single tomorrow on Radio 1 and we love seeing all of you, but our fans safety is the most important thing to us. We do not think it is a good idea with the trouble in London that you guys come out to see us on this occasion if it puts you at any risk. Please stay safe love 1D xx
    10 minuten geleden · Vind ik leuk ·

oh hoe lief van ze ;o

Joszie schreef:
    (...)
    hahaha, dat gaat toch nooit gebeuren.
    Of krijg ik nu 'Never say never' gezeur op mijn dak? XD

nee hoor, alea van mij toch niet. maar we mogen natuurlijk wel dromen ^^