• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, ONE DIRECTION! <3

[ topic verplaatst door een moderator ]

There is nothing more badass than being yourself

oke ik ga even keihard 1D opzetten (:

If you spread your wings, you can fly away with me.

Ik was net even pissed off, men. Een meisje had mijn tekeningen op één of andere manier gevonden en die op Twitter gezet, ze wist alleen niet dat ze van mij waren x_x Maar gelukkig heeft Anke (ScotlandYard) de tweets gezien en gezegd dat ze van mij waren. Dus dat meisje heeft haar tweets aangepast en mijn naam erbij gezet.
    Men, pfiew, ik vind het altijd zo vervelend als mensen dingen laten zien en er dan bijzetten 'I don't know who made this, but credit to the owner'. UGH

Opgelost, gelukkig.

JDN.

NeedYouNow schreef:
    (...)

ik zithier nu al hlemaal te spacen.. hoe zou het morgen ochtend dan wezen;o omg

jaa echt eh, dan is het nog 10000000000000000000000000000000000000000000000000000... x erger xd

i'm broken, do you hear me.

riverdale schreef:
    oke ik ga even keihard 1D opzetten (:

Bij mij staat hetal keihard aan!:P

What's so bad about being different?

Joszie schreef:
    Ik was net even pissed off, men. Een meisje had mijn tekeningen op één of andere manier gevonden en die op Twitter gezet, ze wist alleen niet dat ze van mij waren x_x Maar gelukkig heeft Anke (ScotlandYard) de tweets gezien en gezegd dat ze van mij waren. Dus dat meisje heeft haar tweets aangepast en mijn naam erbij gezet.
    Men, pfiew, ik vind het altijd zo vervelend als mensen dingen laten zien en er dan bijzetten 'I don't know who made this, but credit to the owner'. UGH

Opgelost, gelukkig.

ze staan ook op weheartit eh? ik heb ze geheart ^^

NeedYouNow schreef:
    (...)

Bij mij staat hetal keihard aan!:P
    hahaha ik heb wel oortjes in, want mijn pa vindt er helemaal niks aan, maar hij vindt nooit de muziek die ik leuk vind leuk. dusja (:

riverdale schreef:
    (...)hahaha ik heb wel oortjes in, want mijn pa vindt er helemaal niks aan, maar hij vindt nooit de muziek die ik leuk vind leuk. dusja (:

Wha ik hb oook oortjes hooor.. andrs zet mijn broerttje keihrd acdc aan en dan hoorik 1D nietmeerxD

NeedYouNow schreef:
    (...)

Wha ik hb oook oortjes hooor.. andrs zet mijn broerttje keihrd acdc aan en dan hoorik 1D nietmeerxD
    hahahaha, ik heb echt spierpijn, stomme training hahahaha

ChelseaPayne schreef:
    (...)

ze staan ook op weheartit eh? ik heb ze geheart ^^

Ja op mijn Heart inderdaad (:
    Maar eh, ze staan ook op Tumblr, en daar heb ik mijn naam erbij gezet.

JDN.

Joszie schreef:
    (...)
    Ja op mijn Heart inderdaad (:
    Maar eh, ze staan ook op Tumblr, en daar heb ik mijn naam erbij gezet.

aah, ja ik heb geen Tumblr, ik kan daar niet aan uit :$ hahaha

hahahah zo een vriendin van mij vroeg; wie zijn dat op jouw achtergrond op hyves? dus ik zo: ONE DIRECTIONNN. zegt ze; tering, die zijn lekker! hahahahah

Nobody knows, nobody knows but sometimes me...

riverdale schreef:
    hahahah zo een vriendin van mij vroeg; wie zijn dat op jouw achtergrond op hyves? dus ik zo: ONE DIRECTIONNN. zegt ze; tering, die zijn lekker! hahahahah

Hahaha geweldig !

riverdale schreef:

hahaha i had dat een x op schoool.. komt er zo iemand uit mijn klas: Li.. wie is nou die gast op j achtergrond van hyves.. ik NIALL HORAN!

Ik word gek! Twitter is opeens fácking druk, ik krijg nu steeds reacties -dead- En dan is morgen ook nog eens de single! NOG MEER DEAD UNDFASKJLJKGLweGJAsjef;
    Sorry dat was mijn frustratiemomentje

JDN.