• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, ONE DIRECTION! <3

[ topic verplaatst door een moderator ]

There is nothing more badass than being yourself

riverdale schreef:
    oké niemand is gay of een meisje of wat dan ook, ze zijn gewoon geweldig hihi <3

en omijngod ik kan niet wachten tot morgen ik word hier echt helemaal gek dgjkhdgs

ik ook niet, ik qefgrtrdgesfdsqqfgrthtrgfvd FREAK ECHT AL HEEL DE DAG en dan na dat we de single hebben gehoord moet ik werken alsof dat nog gaat lukken dan ^^

i'm broken, do you hear me.

Now we know what Louis eats every morning.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

ChaeRim schreef:

Now we know what Louis eats every morning.

haha geweldig

ChelseaPayne schreef:
    (...)

ik ook niet, ik qefgrtrdgesfdsqqfgrthtrgfvd FREAK ECHT AL HEEL DE DAG en dan na dat we de single hebben gehoord moet ik werken alsof dat nog gaat lukken dan ^^
    als ik er aan denk, krijg ik een big smile op mijn gezicht niet normaal. ik ben zooooo benieuwd, morgen zit ik hier helemaal te flippen nog erger dan nu en nu wil ik heel veel typen omdat ik erger ben en dat is echt erg want dan ga ik over hele doelloze dingen praten zoals nu =)

If you spread your wings, you can fly away with me.

NOG 11 UUR <3<3<3

riverdale schreef:
    NOG 11 UUR <3<3<3

YEAAH! WOEHOE!

What's so bad about being different?

WAAAH, Onmogelijk om te slapen. ;D

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

riverdale schreef:
    (...)als ik er aan denk, krijg ik een big smile op mijn gezicht niet normaal. ik ben zooooo benieuwd, morgen zit ik hier helemaal te flippen nog erger dan nu en nu wil ik heel veel typen omdat ik erger ben en dat is echt erg want dan ga ik over hele doelloze dingen praten zoals nu =)

hahaha dat heb ik ook en dan wil ik heel de tijd praten maar mijn ouders hebben geeen behoefte aan hun tienerdochter die heel de tijd over haar favobandje zit te ratelen, allengeluk ben i k niet te enige en zijn jullie er ong zo kunnen we tegen elkaar wat praten ^^

Summer of 69' kwam net op de radio, ik werd helemaal gek want dat doet me denken aan de single (:

ikk ga denk ik straksin mijn bed liggen en dan denk ik wuuut bijna single! en dan ga ik weer spacen en dan bam alle slaap is gone

ChelseaPayne schreef:
    (...)

hahaha dat heb ik ook en dan wil ik heel de tijd praten maar mijn ouders hebben geeen behoefte aan hun tienerdochter die heel de tijd over haar favobandje zit te ratelen, allengeluk ben i k niet te enige en zijn jullie er ong zo kunnen we tegen elkaar wat praten ^^
    hahaha ik zei ook al tegen mijn pa; ja ik ben echt niet de enige die dat gaat doen hoor (:

mijn pa zet hem nu op BBC, godver ik vind het echt zo sneu )=

NeedYouNow schreef:
    ikk ga denk ik straksin mijn bed liggen en dan denk ik wuuut bijna single! en dan ga ik weer spacen en dan bam alle slaap is gone

Jaa dankzij one direction ben ik nog helemaal niet moe op dit moment, ik zit heel de tijd hun liedjes te luisteren en dan wil ik ook de single luisteren ^^

ChelseaPayne schreef:
    (...)

Jaa dankzij one direction ben ik nog helemaal niet moe op dit moment, ik zit heel de tijd hun liedjes te luisteren en dan wil ik ook de single luisteren ^^
    hahaha ik ook, en de laatste dagen komen er ook allemaal liedjes op de radio die hun ook hebben gezongen, of die me aan hun doen denken.

ChelseaPayne schreef:
    (...)

ik zithier nu al hlemaal te spacen.. hoe zou het morgen ochtend dan wezen;o omg