• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, ONE DIRECTION! <3





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    hoe snijden jullie dat zo goed af, eigenlijk als ik mag vragen ;o

    Ik doe dat met GIMP (: En dan lekker alle randjes weggummen met mijn tekentableau :X


    JDN.

    ChelseaPayne schreef:
    hoe snijden jullie dat zo goed af, eigenlijk als ik mag vragen ;o


    uhm ik doe het via een website.. en dan neem je een foto.. bijvoorbeel van teletubbies en dan kan je nog een paar foto's kiezen en dan kleur je inn wat je wilt houden van die foto


    What's so bad about being different?

    Joszie schreef:
    (...)
    Ik doe dat met GIMP (: En dan lekker alle randjes weggummen met mijn tekentableau :X


    ah oke, bedankt en moet je dat kopen of hoe want ik bewerk soms zo foto's en dat doe ik gewoon op paint, opzich lukt het nog wel cava hoor, ik heb een foto bewerkt dat ik precies met Zayn op de foto sta en op schoo ldachten ze allemaal dat het echt was maar op paint happer je soms toch wel en dat zieje dan :d


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ah oke, bedankt en moet je dat kopen of hoe want ik bewerk soms zo foto's en dat doe ik gewoon op paint, opzich lukt het nog wel cava hoor, ik heb een foto bewerkt dat ik precies met Zayn op de foto sta en op schoo ldachten ze allemaal dat het echt was maar op paint happer je soms toch wel en dat zieje dan :d

    Nee dat is zeg maar de gratis (en vind ik zelf) veel fijnere versie van Photoshop.


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    Nee dat is zeg maar de gratis (en vind ik zelf) veel fijnere versie van Photoshop.


    mmm, bedankt :D ik ga het ook een keer proberen ^^


    i'm broken, do you hear me.


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    mmm, bedankt :D ik ga het ook een keer proberen ^^

    Graag gedaan! ^.^ Zeker doen, het is erg fijn om mee te werken.
    Maar sommige mensen doen er even over het te begrijpen, gewoon lekker uit gaan vogelen, haha


    JDN.

    HAHA, ik heb PAINT.net, GIMP & Photoshop, maar ik ben er echt slecht mee. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Joszie schreef:
    (...)
    Graag gedaan! ^.^ Zeker doen, het is erg fijn om mee te werken.
    Maar sommige mensen doen er even over het te begrijpen, gewoon lekker uit gaan vogelen, haha


    hahaha dat ben ik van plan, heb je trouwens je profielfoto ook zo gedaan? want die is echt goed gelukt (;


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha dat ben ik van plan, heb je trouwens je profielfoto ook zo gedaan? want die is echt goed gelukt (;

    Yes, dankjewel! (:


    JDN.

    Weetje wat voor mij weer een pluspuntje is dat ik bijna na naar school moetxD
    Dat ik dan dehele dag in mijn agenda kan staren(aa)


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    Weetje wat voor mij weer een pluspuntje is dat ik bijna na naar school moetxD
    Dat ik dan dehele dag in mijn agenda kan staren(aa)

    jaaa, je ggaat vast heel de tijd staren zodat je vergeet opteletten :d


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    Weetje wat voor mij weer een pluspuntje is dat ik bijna na naar school moetxD
    Dat ik dan dehele dag in mijn agenda kan staren(aa)

    Hahaha XD Ik moet hem nog ontwerpen Ö
    Wanneer moet je weer naar school dan?


    JDN.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    jaaa, je ggaat vast heel de tijd staren zodat je vergeet opteletten :d


    haha dat zou zo maar kunnen gebeuren.. al moetik eigenlijk wel goed opletten dit jaar..
    eind examens;o


    What's so bad about being different?

    ik kan GLIMP niet downloaden, mijn papa heeft de computer ingesteld zodat je een wachtwoord moet ingeven als jewat wil downloaden & hij is nu niet thuis --'


    i'm broken, do you hear me.