Hi
I need some characters voor mijn nieuwe 'Better Than Revenge' storie. Het is eigenlijk de zoveelste Draco Malfoy storie. Niet echt een Love storie, trouwens.
Ik heb een hele boel leerlingen nodig (óók jongens, je hebt met een mannelijke rol meer kans om in de storie te komen (: ), twee beste vriendinnen van de hoofdrolspeelster, twee nieuwe vrienden voor Draco Malfoy & dat was het
Some info u need;
- Sky is 16 jaar en gaat naar het 6de jaar op Hogwarts. Ze gaat niet om met leerlingen jonger dan haar eigen leeftijd/ in een lager jaar dan zijzelf.
- In mijn verhaal komen Grabbe en Goye niet voor.
- Sky gaat niet om met mensen buiten haar eigen afdeling Slytherin.
- Sky zelf is volbloed, en gaat niet om met mudbloods
Rol:
Naam:
Achternaam:
Roep- bijnaam:
Geslacht:
Leerjaar:
Leeftijd:
Uiterlijk- en photo:
(eventueel) Familie:
Afdeling:
(eventueel) Reden voor afdeling:
Toverstok:
Patronus:
(eventueel)Lievelingsvak:
(eventueel)Saaiste vak:
Huidier (met eventueel een photo):
Bloedsoort:
(eventueel)Extra:
Ik stuur je een gb berichtje als je de rol hebt, ik kies niet de eerste, maar de beste
Mensen die tot nu toe een rol hebben in het verhaal : Romanian & Mary, Coentrao & Summer Dawn, Eyes & Sebastian, PotterSwag & Freddie, PotterSwag & Janneth, PotterSwag & Dylan & Jason, Tranquillity & Chiara, Romanian & Mick, Coentrao & Tyler, PotterSwag & Logan, BellaBlack & Aria (leerling), MrsSummer & Dawn (leerling), PotterSwag & Janneth (leerling), Grapefruit & Felicity (leerling), Tranquillity & Rhys (leerling), Eyes & Lucas (leerling), Romanian & Sunshine (leerling), xSliimShady & Allison, SanneRenee & Taylor (leerling), xdeatheater & Warren (leerling), FreeHouseelf & Romina (leerling), zero4life & Hidalgo (leerling), PotterSwag & Cole (leerling), Chocosaus & Jack (leerling), Snoes & Erin (leerling).
Bij elke rol waar '(leerling)' achter staat, is de rol iets veranderd. Check zelf of je je rol er dan nog wel in wilt, zoniet, post het even in mijn gastenboek. Dit is de definitieve lijst !
[ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 12:46 ]
To love is to destroy.