• Want mijn droom ging sowieso slecht aflopen :')
    Ik was bij mijn oma en ik had zin om het huisje te bezoeken waar mijn mama was geboren. In feite ligt dit 8 km daar vandaan, maar ik kon het vanuit de keuken al zien. Dat huis lag aan een meertje en was heel groot, met mooie trappen en mooie standbeelden eromheen. Het stond een beetje op een verhoogje en je moest steeds hoger. Het had net gesneeuwd (in de zomer?) en het begon al te smelen en daarom begon dat meertje over te stromen. En ik was met blote voeten, dus ik moest steeds door het ijskoude water en al die sneeuw die er nog lag. Wanneer ik op zo'n trapje stond, kwam er steeds een golf water waardoor ik me goed moest vasthouden, waarschijnlijk van de gesmolten sneeuw :') Ik liep verder en toen ik het huisje zag, merkte ik plotseling hoe donker het was geworden, terwijl daarnet de zon nog scheen (het was 4 uur ong.) dus ik wilde naar huis gaan. Ik zag opeens in de verte iets springen en het leek op een Duitse Herder, dus ik begon de naam van onze hond te roepen. Komt Tina heel blij naar me toe (ze was op dat moment blijkbar 2 dagen weg, ik kon dat voelen ofzo?), maar halverwege blijft ze plotst staan en spitst ze haar oren. Op dat moment hoor ik een heel agressieve grom, van een wolf misschien, of loslopende honden en Tina brult luid terug. En wanneer ik kijk waar het geluid vandaan komt, zie ik dat het meertje weg is en dat er een groot, donker bos staat en er beweegt iets tussen de bomen met glinsterende tanden. En aangezien ik wist dat dit slecht ging aflopen (Donker + aggresief beest, hmm?) heb ik mezelf op de één of andere manier kunnen dwingen om wakker te worden. Like a boss :'D& wat hebben jullie vannacht gedroomd?


    Olive

    Lekker eng. :'D
    Eh, ik zit vol met nachtmerries de laatste tijd, maar ze zijn zo verwarrend dat ik ze niet ga neertypen. Vechten met kapitein Haak is niet echt een pretje als je verliest hoor.


    Your make-up is terrible

    Enge droom. (cat)
    Ik droomde dat we met school ergens heen waren geweest en we met de bus/tram weer teruggingen. En de bus ging naar mijn huis, dat een of ander kasteel was, of zo. En mijn ex was daar ook bij, lol, en deed heel lief enzo, en hij vroeg: 'Zullen we ergens warme chocolademelk gaan drinken?' Maar ik zei: 'Nee, ik kan echt niet.' en toen ging m'n knot los en moest ik een flutstaart in doen.
    Maargoed, dus toen stapte ik die bus uit. Het was heerlijk herfstweer, not. En mijn kasteel had elke dag een ander thema en dit keer was het iets met geschiedenis ofzo. En er waren ook elke keer weer andere mensen die dat gingen uitbeelden. Dit keer waren er drie gasten die stonden zo bij een beekje iets te doen, en lol, Taylor Lautner was een van hen en hij was de enige met een shirt aan. Dus mijn vriendin: 'OMG, TAYLOR!' en die ging zo naarbuiten en met een stokje dat shirt van z'n lichaam halen, lol.
    Ach ja, en toen was mijn droom afgelopen en werd ik waker. :Y)


    wth.

    De Slenderman (cat) Ik droomde dat ik ging zwemmen 8D Super spannend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    oke... ik heb iets gedroomd over dieren... ik liep tussen de dieren... het ging over twee nijlpaarden en ik moest voor iets zorgen Mhh, iets dat die dieren samen moesten blijven en er mensen hen aan het opjagen waren en ook iets van genetisch gemanipuleerd (waarschijnlijk die dieren, maar het zouden ook planten kunnen zijn die ze eten)

    Hoh, ik vraag me af of dat zou kunnen te maken hebben met het feit dat ik gister Ige Age 2 heb bekeken?

    en jaa, in mijn dromen zit er niet echt logica


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik weet niet wat ik deze nacht heb gedroomd, maar wel gisteren. Toch stukjes ervan. :')

    We waren dus ergens bij een evenement en daar moest je een vraag oplossen en als je dat juist had, mocht je iets kiezen uit een doos prijzen. Dus mijn mama ging dat proberen en toen had ze de vraag juist en haar prijs was cinématickets. Dus gingen we weer naar huis en toen wou ik naar de zolder gaan die niet bestaat en raad eens wie daar zaten? Harry en Draco. Waren ze daar hun Drarry dingen aan het doen, maar op één of andere manier kon ik dat niet zien, maar ik wist wel dat ze het deden. (cat)


    All was well.

    Ik wordt liever niet meer aan mijn nachtmerrie van deze nacht herinnerd D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right