• Ik ben echt in een topic bui, omdat ik me zo verveel, sorry. x'D en ik schrijf samen met een meisje een gay story, en ben nu bij een sex scene, EN HET LUKT NIET. Mijn woorden falen, en ik denk als ik het naar haar stuur dat ze me dom vind ofzo, geen idee waarom, maar ik vind het gewoon.. strange, haha. Iemand die me gaat helpen? D:

    Hoera het lukt, dit is gewoon dé muziek voor een sexscene.
    HAHA HET IS AF MAAR IK DURF HET NIET TE VERSTUREN, IT'S TOO ASHAMING.



    Plus, ik ga morgen naar de stad, en ga vingerloze handschoenen kopen, die zijn zo leuk! ik zocht er eeuwen naar en heb er een paar gevonden op internet, in de carnavalswinkel bij ons in de stad, haha. Wie houd ook zo van die handschoentjes, ik wil er wel 100en hebben, gestreepte, geblokte, etc.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 0:34 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik heb vingerloze ;D heb (: zwart met vaag roze en witte dingen. ik weet niet meer hoe die winkel heet.. weet wel dat ze daar ook bh's hebben met maten die ik niet begrijp...

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 0:06 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke, ik heb ooit voor een weddenschap ook zo'n sexscene geschreven met een vriendin. Gross, never again.


    Olive

    Fellatio schreef:
    ik heb vingerloze ;D heb (: zwart met vaag roze en witte dingen. ik weet niet meer hoe die winkel heet.. weet wel dat ze daar ook bh's hebben met maten die ik niet begrijp...

    Hahaha this made my day, een winkel met vingerloze handschoenen en BH's in maten die je niet begrijpt? hahaha, awesome.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Tulsa schreef:
    Oke, ik heb ooit voor een weddenschap ook zo'n sexscene geschreven met een vriendin. Gross, never again.

    Stuur me die scene, ik wil inspiratie.
    Nah just kidding, ik wil het zelf bedenken, hahaha.

    Hoe kwam je nouweer op dat idee voor een weddenschap?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahaha this made my day, een winkel met vingerloze handschoenen en BH's in maten die je niet begrijpt? hahaha, awesome.


    this een winkeltje met van alles..

    oorbellen
    mobiel hangers
    portomonees
    tuttige t-shirts
    meiden schoenen
    bh's
    handdschoenen
    Ehm.... nog wel meer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oeh, die zijn leuk, ik heb ook van die dingen met een of andere vage drumstel + meisje + gitaar + vage katding of iets anders erop :3

    En ik kan niet helpen, want ten eerste ik heb nog nooit zo'n scene geschreven dus zou ik gaan falen en ten tweede, ik loop nu zelf ook vast met een SA .__.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Stuur me die scene, ik wil inspiratie.
    Nah just kidding, ik wil het zelf bedenken, hahaha.

    Hoe kwam je nouweer op dat idee voor een weddenschap?


    Euhm euhm.. Okeja, dus ik zei: 'En dan gaat ze boos naar zijn huis, hij begint haar te kussen en uiteindelijk geeft ze zich over en hebben ze seeeeeeeks!'
    En die vriendin: 'Kun je dat wel schrijven?'
    Ik: 'Doohh, maar ik schrijf er geen.'
    Zij: 'Doe dan, voor mij, als je durft.
    Ik; 'Als jij er ook één schrijft.'
    & voila :'d


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Euhm euhm.. Okeja, dus ik zei: 'En dan gaat ze boos naar zijn huis, hij begint haar te kussen en uiteindelijk geeft ze zich over en hebben ze seeeeeeeks!'
    En die vriendin: 'Kun je dat wel schrijven?'
    Ik: 'Doohh, maar ik schrijf er geen.'
    Zij: 'Doe dan, voor mij, als je durft.
    Ik; 'Als jij er ook één schrijft.'
    & voila :'d

    Hahaha awesome, dit gaat alleen over jongens, maar toch, who cares. En wat was het punt van je weddenschap? xD gewoon allebei zoiets schrijven? awesome.

    @Vida, oohhh awesome! & luister muziek, kijk om je heen, weet ik het, doe iets waardoor je inspiratie krijgt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb ook vingerloze handschoentjes, geblokte :'D Maar die heb ik eigenlijk nooit aan gehad ofzo..


    -

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahaha awesome, dit gaat alleen over jongens, maar toch, who cares. En wat was het punt van je weddenschap? xD gewoon allebei zoiets schrijven? awesome.

    @Vida, oohhh awesome! & luister muziek, kijk om je heen, weet ik het, doe iets waardoor je inspiratie krijgt.


    Bewijzen zeker :'D?


    Olive

    Van een gay-seksscène naar handschoenen zonder vingers ? Hoe doe je het haha.
    :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    Van een gay-seksscène naar handschoenen zonder vingers ? Hoe doe je het haha.
    :9~

    Nou ik had geen zin om nog meer topics te maken, dus ik deed het in 1 topic, OH WAT EEN UITVINDING!

    @Genius, stuur ze naar mij op?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Nou ik had geen zin om nog meer topics te maken, dus ik deed het in 1 topic, OH WAT EEN UITVINDING!

    @Genius, stuur ze naar mij op?

    Is goed (nerd)


    -

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahaha awesome, dit gaat alleen over jongens, maar toch, who cares. En wat was het punt van je weddenschap? xD gewoon allebei zoiets schrijven? awesome.

    @Vida, oohhh awesome! & luister muziek, kijk om je heen, weet ik het, doe iets waardoor je inspiratie krijgt.

    Dat doe ik al de hele tijd D:
    Maar, oke, nee, nvm, inspiratie popt net in m'n hoofd :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Humhumm het is af, hahaha het is aan 1 kant awesome, aan de andere kant heel beschamend.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”