ja je bent ni de enigste ik troepeer of hoe je het ook mag sgrijve men haar telkens goed omhoog en spuit er telkens redelijk veel haarlak op en kam het dan weer naar benenden en spuit dan nog eens haarlak maar dan is men haar gwn ng platter en ik heb gelezen van iemand hier op quizlet die da ook zo doet en bij haar blijft het wel mooi omhoog en bij mij valt het gwn altijd weer plat naar beneden ik heb egt k*t haar !
als iemand tips heeft wil je die dan pleazzz even zeggen ??
Pak een stukje van je haar , neem een fijn kammetje , en ga telkens op en neer met dat kammetje , neem haarlak spuit het er over en doe opnieuw dat kammetje dinges
Zo doe ik het , en het blijft bij mij goed liggen!!
volumemousse^^
die van l'oreal is goett^^(witte fles)
dr haarlak op spuite als uu haar nog warm is vn de styltang ofso..
goett touperen(da klinkt idd gay )anders krygt ge zo ne lelykn strop
de sterkste haarspray da ge kunt vinde gebruike ^^(ne 4 of ne 5 ma me de 5 moet ge oppase want die stinkt meestal neig )
en dr dan nog is ovr gaan me de styltang(wl op de laagste stand maakt ge uu haar ni so kapot^^
verzorgingsproducte gebruike en mousse tege de hitte vn de styltang, conditioner(ofso) ma ni te veel want dan maakt ge uu haar vettig en zwaar en dan ga da zeker ni
en kzou me haar redelyk veel wasse want vn al die producte
maar als ge uu haar lyk elke dag of om de 2 dage wast ni alty me voedende shampoos en conditioners..
das slegt voor uu haar
tbest maar 1 of 2 keer in de week voedende shampoo en conditioner gebruike..
en de rest vn den tyd me gwn shampoo wassa(niet-voedende dus ) gebt dr zo vn herbal essenses(ofsoiets ) geel-achtig kleurke