• five boys, one dream, one band, one direction




    a lot of girls with one love, one direction. yeah we are proud to have one direction infection


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 20:05 ]


    i'm broken, do you hear me.

    JoyceStyles schreef:
    ah sirieus, ik vind het gewoon ziek, dat je een kinderziekenhuis in de fik zet..


    Ja, maar alles komt doordat de politie bij een arrestatie iemand dood had geschoten.


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    echt dan eh, da doe je toch niet dat is gewoon zielig

    die kinderen hebben toch helemaal niks gedaan?! en waarom zijn die rellen eigelijk begonnen? omdat er 1 man is doodgeschoten door de politite?


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    JoyceStyles schreef:
    (...)
    die kinderen hebben toch helemaal niks gedaan?! en waarom zijn die rellen eigelijk begonnen? omdat er 1 man is doodgeschoten door de politite?


    Ja, volgens mij was dat de reden. Laat ze allemaal maar lekker in zee gaan vechten, dan kunnen wij voetbal kijken en kunnen de jongens normaal over straat.(A)


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Ja, maar alles komt doordat de politie bij een arrestatie iemand dood had geschoten.

    jaa maar, als er 1 man is doodgeschoten, moet dan gelijk heel Engeland daar onder lijden?


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    JoyceStyles schreef:
    (...)
    jaa maar, als er 1 man is doodgeschoten, moet dan gelijk heel Engeland daar onder lijden?


    Blijkbaar wel.


    There is nothing more badass than being yourself

    ik hoop echt dat het snel voorbij is, die mensen die dat allemaal doen sporen echt niet en ik snap niet hoe je zulke dingen kan doen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    ik hoop echt dat het snel voorbij is, die mensen die dat allemaal doen sporen echt niet en ik snap niet hoe je zulke dingen kan doen.

    tja dat snap ik ook niet, hoezo ga je dat verzinnen. "hey laten we eens wat in de fik gaan steken" ik snap die mensen echt niet hoor.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Mensen zijn echt gestoord.


    There is nothing more badass than being yourself

    JoyceStyles schreef:
    (...)
    tja dat snap ik ook niet, hoezo ga je dat verzinnen. "hey laten we eens wat in de fik gaan steken" ik snap die mensen echt niet hoor.


    Ik ook niet.


    There is nothing more badass than being yourself

    Volgens mij was dat punt waarop die man werd doodgeschoten een soort van druppel die de emmer deed overlopen, nu hadden ze een aanleiding om te gaan protesteren tegen de werkloosheid en weet ik wat voor klote politiek gezeur. Sorry hoor, ik kan me daar zo boos om maken!


    JDN.

    StylesSwag schreef:
    Mensen zijn echt gestoord.

    Ik ga de video's die ernaast staan niet eens bekijken.
    Echt ziek!
    En ik vind het zo erg voor alle mensen die daar wonen :c


    JDN.

    eigelijk ben ik best blij dat we niet naar londen gaan nu.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Joszie schreef:
    (...)
    Ik ga de video's die ernaast staan niet eens bekijken.
    Echt ziek!
    En ik vind het zo erg voor alle mensen die daar wonen :c


    Ja..


    There is nothing more badass than being yourself

    JoyceStyles schreef:
    eigelijk ben ik best blij dat we niet naar londen gaan nu.
    ja dat snap ik, want je zit daar anders echt niet fijn en je kan dan misschien ook bijna nergens heen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    JoyceStyles schreef:
    eigelijk ben ik best blij dat we niet naar londen gaan nu.


    Dat zou ik ook zijn. Maar ik snap echt niet wat die mensen willen. En als ze zo door gaan met vechten komt er echt geen oplossing.:S


    There is nothing more badass than being yourself