• Vanaf welke leeftijd kijken jullie ongeveer misdaadprogramma's? Ik wilde een story starten die lijkt op een mengeling van CSI, Castle en Cold Case, maar ik weet niet wat voor leeftijd ik erbij moet zetten.
    Zelf durfde ik pas heel laat te kijken, omdat ik dat bloed en geschiet altijd zo eng vond. *ja ik kan er niks aan doen, maar als je er nachtmerries over krijgt :x*
    Maar sinds vorig ben ik helemaal een detective en misdaadnet-freak geworden en vind ik al die politie series heel leuk en kan ik eigenlijk niet meer zonder! Daarom wil ik er graag een story over starten, maar wat voor leeftijd zal ik er neer zetten? Ik wil mensen geen nachtmerries bezorgen, hoewel ik niet zo heel veel over het bloederige gedeelte zal schrijven. Mijn vraag aan jullie, wat voor leeftijd zal ik doen? Hoe oud was jij toen je die series begon te kijken? Is 16 + te overdreven?


    Ik heb een nieuwe vraag! En hergebruik dit topic nog even en als ik een nieuwe moest starten dan kan ik dat altijd nog doen! Maar anders krijg je zoveel topics van mij en dat mag toch ook niet :s? Het gaat over hetzelfde verhaal!
    Is hier iemand aanwezig die heel goed Engels kan? En dan vooral de grammar, die van de verleden tijden?
    Ik wil een titel in het Engels: Wie heeft de president vermoord?
    Is het dan: Who killed the president? Of: Who has killed the president?
    Als het beide kan, hoor ik dat ook graag! Want dan behoud ik de eerste!
    Ik wil het gewoon graag weten, want anders ga ik bij de titel de mist al in! Dat zou zonde zijn, nietwaar?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:41 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ik was 7/8 toen ik CSI begon te kijken :'x
    Ik zou 12+ doen :'3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De series zijn meestal 12 plus, maar ik keek ze vanaf m'n tiende.
    Ik denk dus dat 16 plus wat overdreven is en dat je er beter 12 plus van kan maken.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    7 en thnx voor de herinnering csi begint zo =x


    Shoganai i ne~

    Ik zou gewoon 12+ doen, dat is meer een waarschuwing van 'Dit kan geweld e.d. bevatten'
    Het 16 is meer van 'Dit kan seks, overmatig gebruik van drugs/drank, shockerende stukjes en zware psygologische teksten bevatten.'


    Let it come and let it be

    owh ok! Tja, ik weet ook nooit goed wat die leeftijdsverschillen nou voor onderscheid maken. Super bedankt voor die snelle reacties! Nu kan ik weer verder schrijven! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    bedankt voor de reacties

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:42 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    16+ is volgens mij te overdreven hoor, 12+ is meer dan genoeg. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    16+ is een klein beetje overdreven.
    Ik weet niet wanneer ik begon met kijken, maar ik kijk ze in elk geval al héél lang.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou ik kijk CSI pas sinds kort waarom omdat ikhet nog niet kende ik was 9 ofzo toen ik voor her eerst keek. Maar van dat soort filsm enzow was ik cker wel al 4 ofzow, ik zal er gewon 12+ bij zetten

    Ojee! Ik heb een probleem met de titel nu! Kan iemand helpen? Btw nog bedankt voor de andere reacties! Jullie denken fantastisch mee! :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:43 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Who Killed The President is het.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ze zijn volgens mij allebei goed...
    Kijken wat google vertaler zegt...
    Google vertaler geeft de eerste, dus ik neem aan dat die goed is


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Het is gewoon 'Who killed the president', zoals iedereen al zei :')
    Also, ik wil dat verhaal echt lezen! :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    Yay! :D Dankjulliewel!!! Dan kan ik snel verder! De link is er al, maar super bedankt voor jullie wijze woorden! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman