• Heeft iemand daar ervaring mee?
    Ik wil binnenkort dat spul kopen, mr ik heb geen flauw idee hoe het werkt en hoe het er weer af moet.
    dussss wie kan me helpen?

    p.s ik heb geen geld voor een nagelstudio, ik ben ook maar een jonge tiener hahaha :'D


    Where words fail, music speaks

    acriewattes?

    Hoe het werk weet ik niet maar ik weet wel dat het stinkt. Je moet een soort poeder bij een soort vloeistof doen en dan mengen.
    Om er af te halen aftrekken of wachten.
    Het komt gewoon los.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 19:43 ]


    We're all dancing to the same sad song.

    Hmm zoek filmpjes op. Er zijn vast 100en op youtube.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Werkt makkelijk, verdunnen met water en erop smeren. Met goede nagellakremover moet het lukken ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hoe het moet staat vaak wel op de verpakking.


    -

    Mr hoe maak je dan zeg maar je nagels langer>?


    Where words fail, music speaks

    Je beschadigd je eigen nagels er zo ontzettend mee en je kan het er niet met één of ander spulletje afhalen. Dat moet je echt laten uitgroeien. Ik raad het af, maar het blijft je eigen keuze natuurlijk!


    Rated by prejudice.

    Met valse nagels misschien


    We're all dancing to the same sad song.

    ILOVEHUNG schreef:
    Mr hoe maak je dan zeg maar je nagels langer>?


    Laten groeien!

    Nee, sorry, dat was een grapje. Je hebt van die kleine verlengstukjes met dat wit van de nagels, die kun je op de uiteinden plakken. Anders heb je nog Franse manicure, bedoelde je dat?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb gelnagels, maar ga wel naar de nagelstudio, maar ik ben er heel blij mee, ok al moet ik er heel voorzichtig mee zijn soms.


    Out of sight but not out of mind

    Tuesday schreef:
    acriewattes?

    Gewoon je nagels in de nagellakremover, dan gaan ze er wel af.


    Your make-up is terrible