• Elke keer als ik facebook aanzet, staan er zoveel reacties van mijn ex op iedereen die ik ken, mijn vrienden -die hij via mij kent- zelfs mijn moeders vrienden! En leuke berichtjes wat hij gaat doen met de mensen waarmee we vroeger samen omgingen, waarvan ik dacht dat het mijn vrienden waren en die me ineens hebben laten vallen. -die hij eerst niet eens mocht-
    En ja, vind me maar een aansteller maar soms vind ik het echt zo vervelend.


    Your make-up is terrible

    Dat is ook irritant. Zeg hem dat je het vervelend vindt en klaar met hem bent.


    Food.

    Emerge schreef:
    Dat is ook irritant. Zeg hem dat je het vervelend vindt en klaar met hem bent.


    Hij zal er niet mee stoppen en ik word door de hele groep als jaloerse kut verklaard. Zelfs mijn moeder reageert terug terwijl ik haar duidelijk heb gemaakt wat ik er van vind.


    Your make-up is terrible

    ik heb facebook aangemaakt, maar ik eigenlijk vind ik er niks aan. ;x
    maar goed, dat is wel kut voor je jaa. ;o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Kut hoor (cat).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chocolicious schreef:
    ik heb facebook aangemaakt, maar ik eigenlijk vind ik er niks aan. ;x
    maar goed, dat is wel kut voor je jaa. ;o


    Ik ga nu ook niet meer op facebook omdat ik het zo irritant vind. D:


    Your make-up is terrible

    Dat is echt vet naaien van hem


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chocolicious schreef:
    ik heb facebook aangemaakt, maar ik eigenlijk vind ik er niks aan. ;x
    maar goed, dat is wel kut voor je jaa. ;o

    MoonWarrior schreef:
    Dat is echt vet naaien van hem

    Naaierig*

    hmm, negeer het.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Naaierig*

    hmm, negeer het.


    Dat probeer ik al heel lang. (cat) Maar het staat er elke keer omdat hij automatisch op 'belangrijkste nieuws' staat als ik hem open.


    Your make-up is terrible

    Oh man, ja dat ken ik. Eerst omgaan met jou vrienden, en vervolgens laten die mensen die eerst jou vrienden waren je gewoon vallen. Zo sad. Nouja, bedenk maar dat dat toch geen echte vrienden waren.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Oh man, ja dat ken ik. Eerst omgaan met jou vrienden, en vervolgens laten die mensen die eerst jou vrienden waren je gewoon vallen. Zo sad. Nouja, bedenk maar dat dat toch geen echte vrienden waren.


    Yup...
    Maar je hebt gelijk hoor. Mijn moeder is ook blij dat ik nu met mensen omga die tenminste niet van alles mankeren en gewoon normaal zijn.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Blokkeer hem -gayhand.


    Has no one told you she's not breathing?