• 5 boys, 1 dream, 1 band, ONE DIRECTION

yeah, we got one direction infection but we like it !

[ topic verplaatst door een moderator ]

i'm broken, do you hear me.

NeedYouNow schreef:
    (...)

Haha:P
    echt grappig een meisje uit mijn klas heeft of had een crush op hemxD
    echt geweldig gewoon.
    Maar hij gaat nu naar andere school.. dusjaa in de 4e heb ik hem niet meer.

Haha!XD

There is nothing more badass than being yourself

FF een vraagje: Hoe krijgen jullie inspiratie? Ik wil een 1D story schrijven, maar heb dus geen inspiratie.XD

die blijft geweldig

If you spread your wings, you can fly away with me.

StylesSwag schreef:
    FF een vraagje: Hoe krijgen jullie inspiratie? Ik wil een 1D story schrijven, maar heb dus geen inspiratie.XD
    ik schrijf zelf geen story's, maar misschien krijg je inspiratie door foto's, liedjes, andere story's?

riverdale schreef:

die blijft geweldig

Idd!

riverdale schreef:
    (...)ik schrijf zelf geen story's, maar misschien krijg je inspiratie door foto's, liedjes, andere story's?

Oké, dankje. Ik ga maar geen stories lezen, want dan krijg ik misschien wel ideeën, maar die lijken dan toch op die stories.

StylesSwag schreef:

Ik krijg vooral inspiratie door muziek(:
    meestal baseer ik ook dingen op muziek.

What's so bad about being different?

haha we zouden eigenlijk woensdag naar Harry Potter gaan, maar we kunnen woensdag niet meer, dus gaan we vanavond :Y)

riverdale schreef:
    haha we zouden eigenlijk woensdag naar Harry Potter gaan, maar we kunnen woensdag niet meer, dus gaan we vanavond :Y)

hij is echt awesome!

POTATOOOOO

NeedYouNow schreef:
    (...)

hij is echt awesome!
    haha ik wil er echt al heen sinds die uit is, maar ik zat toen in egypte, en mijn pa had nog beloofd dat we naar de bios zouden gaan dusja (:

riverdale schreef:
    (...)haha ik wil er echt al heen sinds die uit is, maar ik zat toen in egypte, en mijn pa had nog beloofd dat we naar de bios zouden gaan dusja (:

aaaw okaay!
    Ik zeg je een ding.. er zitten soms best domme grappeen in.. naja dat vond ik dan..
    Op sommige momenten was het serieus bedoelt maar ik ging he-le-maal stuk met m'n 2 beste vriendinnen, een goeie vriend en mijn broertjexD

riverdale schreef:

POTATOOOOO

POTATOOOOO<3

NeedYouNow schreef:
    (...)

aaaw okaay!
    Ik zeg je een ding.. er zitten soms best domme grappeen in.. naja dat vond ik dan..
    Op sommige momenten was het serieus bedoelt maar ik ging he-le-maal stuk met m'n 2 beste vriendinnen, een goeie vriend en mijn broertjexD
    hahahah ja zulke dingen heb ik ook altijd, dan moet ik echt om van die dingen lachen waar je eigenlijk niet echt om moet lachen