• http://www.onlysevenleft.nl/blog/bart-stopt-met-only-seven-left/

    "Lieve fans,

    Het is echt waar: voor mij zal het avontuur met Only Seven Left hier stoppen. Ondanks de onvergetelijke momenten, de mensen die ik heb ontmoet, de plekken die ik heb bezocht en de geweldige shows die ik heb mogen spelen, heb ik besloten me terug te trekken als leadzanger en gitarist van de band.

    Ik ben op het punt gekomen dat ik moet kiezen tussen mijn carrière als songwriter, componist en producer of spelen en touren met Only Seven Left. Ik heb gemerkt dat ik mijn aandacht en energie niet langer over beide dingen kan verdelen zonder één van de twee tekort te doen. Hierdoor is voor mij het moment gekomen om even buiten de spotlights te treden. Ik wil verder met mijn persoonlijke muzikale carrière, zien wat er nog meer te ontdekken valt. Ik wil mezelf muzikaal verder ontwikkelen en een periode meer achter de schermen aan het werk. Er liggen grote kansen op mijn pad die ik met beide handen – en met onverdeelde aandacht – wil gaan aanpakken.

    Dit nieuws zal voor veel van jullie onverwacht zijn. Ik wil dan ook vooral jullie, de fans, bedanken voor de gigantische steun, het gejuich, het harde meezingen tijdens shows, het kopen van onze muziek en het feit dat jullie er elke keer weer bij zijn. Sinds ik in november 2008 bij de band gevraagd werd en mijn eerste show met de band deed (in De Peppel in Zeist), heb ik jullie als publiek met ons mee zien groeien. Het was hartverwamend om te zien dat jullie Only Seven Left al die tijd niet in de steek hebben gelaten. Ik hoop dat jullie de jongens ook volledig zullen supporten bij hun zoektocht naar een nieuwe zanger.

    A.s. zaterdag speel ik mijn laatste show met Only Seven Left. Het lijkt me leuk als jullie bij deze show komen kijken en er zoals altijd een feestje van maken!

    Ook al ben ik straks vertrokken, ik verdwijn absoluut niet van het muzikale toneel. Ik heb nog genoeg inspiratie en projecten waar ik gewoon muziek voor blijf maken. Wie weet komen jullie mij in de toekomst weer eens tegen op een podium! Voor updates kun je me volgen op mijn Twitter (@bartFINDEL).

    Hier een paar van mijn persoonlijke hoogtepunten. Deze momenten zullen altijd in mijn gedachten blijven en ik ben iedereen die ooit met ons te maken heeft gehad ontzettend dankbaar voor deze superleuke tijd.

    1. A Shoulder To Cry On in Ahoy
    2. Voorprogramma Metro Station in De Melkweg (2009)
    3. De tour met Destine en MakeBelieve (2010)
    4. Against The Wall in Dordrecht
    En natuurlijk 1 april in Mezz – Breda ;)

    x Bart.

    ps. Voor meer muziek door mij kun je kijken op www.postcardsfrommars.nl"


    Ja, echt waar, Bart stopt dus met Only Seven Left ):
    Ik zag het echt niet aankomen en ik huil nu echt ):
    Ik hoop heel hard dat ze een goede vervanger voor hem vinden.
    We gaan je missen Bart! <33

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 10:47 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    youleftme schreef:
    Was te verwachten, mja helaas.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Now there's only 6 left D:

    Oh, ik ben zo lame :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben geen fan.
    Maar sterkte voor de fans(flower)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Nica schreef:
    Nou, dat was geweldig! Backstage was awesome ;D
    Handtekeningen & Foto's van de band én crew


    Ja, het was awesome! Ik kreeg echt een brok in mijn keel bij de laatste zin van Wake Up Call... Ik ga hem toch echt wel missen hoor..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)