• Renervatio schreef op 8 aug 2011 - 1:20:

    RE: Toelatingsbrief! Zoals beloofd bij mijn quiz een toelatongsbrief voor Hogwarts voor in mijn verhaal

    Naam: Sheyenna

    2e naam: Isabella

    Achternaam: Lacrosé

    Foto(van beroemdheid het liefst):Lauren Conrad

    Afdeling(die uitwakm bij de quiz) : Ravenclaw

    Huisdier: Klein kerkuiltje, Uk.

    Toverstok: 23,5cm. Kern: Essenhoud en Drakenbloed.

    Karakter: Sheyenna is een vrij rustige meid, die erg leergierig is. Ze haalt ook altijd hoge cijfers en is een voorbeeldige leerling.
    Met zwerkbal heeft Sheyenna niet zoveel. Tenminste, ze voelt er niet zo veel voor om in het team te zitten. Maar aanmoedigen doet ze met plezier.
    Ook is ze altijd wel in voor een feestje en haalt ze graag grappen uit met Filch en Snape.
    Sheyenna is best ijdel, maar niet heel erg.
    Verder is ze betrouwbaar, vertel haar iets en niemand anders zal het weten.


    x.

    Nog meer maar ben moe en ik doe dit werk samen met Rebecca. Schoolhoofd zijn is zwaar

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 1:33 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Finnigan schreef op 8 aug 2011 - 15:04:

    RE: Invulgegevens..

    Naam:Amy

    2e naam: Phenix

    Achternaam: Scaber

    Huisdier:Amy heeft een uit genaamd River,Amy is erg gesteld op haar uil die ze gekregen heeft van haar moeder die vorig jaar zomer vermoord is

    Toverstok:Amy heeft een toverstok van Vlieren hout 8 ¾ centimeter lang met als kern een haar van de sluwe Zalzar Slytherin,een druppel bloed van de dappre Godric Gryffindor,een traan van de slimme Rowena Ravenclaw en een traan van de rechtvaardige Helga Hufflepuff

    Karakter:Amy is een meisje dat altijd lacht,achter haar glimlach zit een meisje dat van binnen langzaam sterft door de pijn die ze voelt,Amy zou dit nooit aan iemand anders laten zien Amy is moedig en zou voor haar vrienden en familie dood gaan,eigenwijs is Amy ook je kan ook zeggen dat Amy sluw is Slim is zeker ook maar niet slim genoeg voor Ravenclaw,Amy is niet heel handig en laat daar door alles vallen en kapotgaan Amy is in die eigenschap te verlijken met Seamus Finnigan die ook alles laat ontploffen.
    Amy is altijd in voor een grapje en deinst niet terug voor gevaar maar zoekt het op.


    Afdeling: Gryffindor

    Uiterlijk: Amy haar uiterlijk
    Amy heeft lange stijle bruine haren die tot over haar schouders komen met een schuine pony die mestal los langs haar hoofd hangen,Amy heeft een licht getinte huid met roze lippen,Amy haar licht blauwe ogen vallen nog het meest op,Amy heeft een slank postuur en is 1,70 lang
    Selena Gomez


    Nog iets te zeggen:Amy komt uit een volbloed familie Amy is de eerste Scaber die in Gryffindor is geplaatst haar tweeling Broer zit in Slytherin haar familie heeft veel weg van de familie van Sirius Black met hun menig over Mudbloods en Halfbloods Amy heeft een andere mening waar haar familie niet blij mee is en woont sinds kort bij haar opa en oma van haar moeders kant haar andere Opa Thomas Scaber zit in Azkaban door Amy haar moeder gemarteld en vermoord te hebben om informatie te krijgen over The Orde of the Phoenix

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:03 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Escritura schreef op 8 aug 2011 - 13:48:

    RE: Invulllen toelating Hogwarts(in men verhaal)

    Naam:
    Lizz

    2e naam:
    Deirdre

    Achternaam:
    Meklenburg

    Volledige naam:
    Lizz Deirdre Meklenburg

    Huisdier:
    Amphitere genaamd Draakje.
    (Amphitere is een klein slangetje met vleugeltjes.
    Draakje heeft felle kleuren die met zijn humeur veranderen.
    Zijn vleugels geven licht in het donker)

    Toverstok:
    Buigzaam rozenhout, met een kern van Terzieler staarthaar

    Karakter:
    Afstandelijk, heeft maar 1 goede vriendin, geeft niets om de mening van anderen.
    Hobbies zijn schrijven, Zwerkbal (Wachter), en met Draakje spelen

    Afdeling:
    Slytherin

    Uiterlijk:
    Photo
    Bleke huid, fel groene ogen, (dezelfde ogen als Draakje),
    Wild zwart haar, en lichte lippen, dus draagt ze altijd felle lippenstift.

    Nog iets te zeggen?:
    Ze is doodsbang in het donker



    Je bent welkom!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    RE: Zoals beloofdt brief voor Hogwarts!(nou als je deze invult wordt je student van Hogwarts in men story)

    Het formulier:

    Naam: Zenzy

    2e naam: -

    Achternaam: Blindeling

    Karakter: Grappig, kalm, slim, in veel geïnteresseerd [waarzeggerij, geesten, etc.]

    Huisdier: In de story graag een bruine uil genaamd Misty.

    Uiterlijk: Bruine krullen tot op mijn rug, lichtgetint, bruin-zwarte ogen, betrouwbaar gezicht, beetje breed [niet erg dik] Foto:
    http://s982.photobucket.com/albums/ae304/irockyoudont/Its%20me/?action=view¤t=Amsterdam5-08-11030.jpg

    Nog iets te zeggen?: Ik zit in afdeling Hufflepuff en mijn patronus is een arend. Loena Leeflang is [niet mijn beste] een vriendin, omdat we allebei wel een beetje maf zijn. :]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    FreeHouseElf schreef op 8 aug 2011 - 11:29:

    RE: Aanmelding Hogwarts

    Naam: Romi
    2e naam: Martina
    Achternaam: Toebelen
    Uiterlijk: ik weet niet of je er een foto bij moet, maar ik ben nog even opzoek. Romi is iets dikker dan normale mensen, maar ze heeft er zelf niet echt heele erge problemen mee. Haar haar is bruin, en ze heeft ook bruine ogen. Ze heeft haar haren altijd los over haar schouders liggen.
    Karakter: Romi is een slim meisje maar gebruikt haar hersenen niet echt vaak, ook let ze in de lessen niet echt op en is ze meer aan het kloten.
    Afdeling(die je had als uitkomst bij de quiz) : Ravenclauw
    Nog iets te zeggen: Romi haar moeder is overleden toen Romi acht was, ze heeft het daar nogsteeds echt moeilijk mee en praat met niemand over haar thuissituatie aangezien haar zus al vroeg het huis uit is gegaan omdat ze het niet met haar vader kon vinden, en Romi mist haar nogsteeds heel erg, op Hogwarts is haar zus, Roos, nog wel bekent bij de leraren omdat ze een goede indruk heeft achtergelaten, een van de populairste was en toch aardig tegen iedereen was, zelfs de Slytherins mochten haar. Ze heeft nu een baan op het ministerie van toverkunst.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Incarcerous schreef op 8 aug 2011 - 2:04:

    RE: Zoals beloofdt in mij quiz! ToelatingsbriefHogwarts(nou in mijn verhaal hea)

    Naam: Jeanie
    Achternaam: Ceusters
    Foto(mag van beroemdheid zijn): http://www.mediaite.com/wp-content/uploads/2011/06/Miley-Cyrus-298x300.jpg
    Karakter: Vriendelijk tegen vrienden, flapuit, bazig, bot, gemeen,
    Afdeling( die uitkwam bij de quiz): Zwadderich
    Huisdier: een vleermuisje
    Toverstok: 9½" rosewood, with a Veela hair core (Fleur Delacour's toverstaf)
    Nog iets te zeggen: Living the good life, haha


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Naam: Elena
    2e naam: Dawn
    Achtenaam: Salvatore
    Uiterlijk: http://www.millaj.com/pics/uv151.jpg
    Huisdier: Kat en hij heet with
    Karakter: lief, vrolijk, hyper houd van muziek, kan met iedereen opschieten, maar als je mij niet mag kan je wel wegwezen want dan ben ik dus niet aardig,
    Afdeling: Ravenclaw
    Extra: /
    k hoop dat dit genoeg is


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Wanneer begin je met je verhaal?


    Forlife.

    Onevoice schreef:
    Wanneer begin je met je verhaal?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    niks, lama


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!