• Renervatio schreef op 8 aug 2011 - 1:20:

    RE: Toelatingsbrief! Zoals beloofd bij mijn quiz een toelatongsbrief voor Hogwarts voor in mijn verhaal

    Naam: Sheyenna

    2e naam: Isabella

    Achternaam: Lacrosé

    Foto(van beroemdheid het liefst):Lauren Conrad

    Afdeling(die uitwakm bij de quiz) : Ravenclaw

    Huisdier: Klein kerkuiltje, Uk.

    Toverstok: 23,5cm. Kern: Essenhoud en Drakenbloed.

    Karakter: Sheyenna is een vrij rustige meid, die erg leergierig is. Ze haalt ook altijd hoge cijfers en is een voorbeeldige leerling.
    Met zwerkbal heeft Sheyenna niet zoveel. Tenminste, ze voelt er niet zo veel voor om in het team te zitten. Maar aanmoedigen doet ze met plezier.
    Ook is ze altijd wel in voor een feestje en haalt ze graag grappen uit met Filch en Snape.
    Sheyenna is best ijdel, maar niet heel erg.
    Verder is ze betrouwbaar, vertel haar iets en niemand anders zal het weten.


    x.

    Nog meer maar ben moe en ik doe dit werk samen met Rebecca. Schoolhoofd zijn is zwaar

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 1:33 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Rogue schreef:
    (...)


    slytherin : We run the world XD
    Maar idd beter kom je bij Slytherin ik heb mensen nodig voor mijn 'we love Slytherin clubje' xd.

    Ik zit wel bij de 'we love slytherin' club xD maar ik zal bij huffelpuf moeten =)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    MissiePerry schreef op 8 aug 2011 - 2:04:

    RE: Zoals beloofdt bij mijn quiz.. Een toelatingsbrief voor Hogwarts in Grapefruits en mijn story..

    Toelatingsbrief:
    Naam: Anne
    2e naam: Camilla
    Achternaam: Luna
    Afdeling(die je had bij de quiz) : huffelpuf #kots
    Uiterlijk( mag een beroemdheid zijn) : doe ii zo nog
    Karakter: afstandelijk tegebover de meesten. Anders trouw en vriendelijk.
    Huisdier: een egyptische mau die Chelsea heet.
    Toverstaf: Haar van een eenhoornstaart, 23,5 cm


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    grapefruit schreef op 7 aug 2011 - 23:59:

    RE: Aanmelding Hogwarts!

    Oké, als dit echt moet zoals je echt bent doe ik hem eerst écht, en daarna gewoon leuk.

    1.
    2. Elizabeth.
    3.
    4. Slytherin / Zwadderich.
    5. Lang blond haar, felgroene ogen met een goudbruinen randje rondom de pupil. Volle lippen, rond/hartvormig hoofd. 1m63 lang. Lange wimpers en donkere wenkbrauwen.
    6. Lief, geeft veel om anderen, is altijd vriendelijk, maar helaas waardeert niemand dit. Eenzaam, behoorlijke nerd (slim dus, maar dat zeg ik niet snel van mezelf), zachtaardig. Kan soms bijtend zijn en/of sarcastisch uit de hoek komen, misschien soms wat betweterig, maar bedoelt het altijd goed.
    7. Toverstok is gemaakt van meidoornhout, met een kern van eenhoornhaar. Gemaakt door mijn opa, dus niet door Olivander.
    8. Een kerkuil, Louise
    9. Trouw aan het goede, maar spion voor het kwade. Werkt samen met Severus Sneep door gegevens van Voldemort aan Dumbledore te geven.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 11:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 sep 2014 - 10:43 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Je schreef aan grapefruit op 8 aug 2011 - 0:37:

    RE: (geen titel)

    Naam: Kristen
    2e naam: Hope
    Achternaam: Dawn
    Afdeling: Gryffindor/Griffoendor
    Uiterlijk:


    Karakter: Ik ben een dapper en leergierig persoon. Vele noemen me ook moedig omdat ik vaak het oneem voor andere. Ik ben erg nieuwschierig dus ik en niet echt bang om iets nieuws te proberen. Lief en intilligent ben ik ook. Dus niet echt de typische California Gurl.
    Toverstok: Hulst van 27.8 centimeter van Olivander
    Huisdier: Een dikke oranje kat genaamdt Nala(ik ga haar morgen ophalen).
    Trouw aan: Strijders van Dumbledore



    Xxx Kristen

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 13:13 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Beste grapefruit,

    1.Naam: Julia
    2.2e naam:Lizzy-Jasmyn
    3.Achternaam:Langeveld
    4.Afdeling:Griffyndor
    5.Uiterlijk: Sorry heb geen foto wel een beschrijving.) Ik heb lang, rood krullend haar, Veel sproeten, Grijs,Bruin en Groene ogen en heb een slotjes beugel.
    6.Karakterapper, Komt voor zichzelf op, Beetje agressief soms.
    7.Toverstok:Zegevlier
    8.Huisdier:Hamster... (Is dat uberhaupt mogelijk want ik vind hamsters schattig!)
    9.Trouw aan: De strijders van Dumbledore

    Met vriendelijke groet,
    SpoonSwagger.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    1. Naam: Scarlet

    2. 2e naam: River

    3. Achternaam: Pond

    4. Afdeling: Griffoendor

    5. Uiterlijk: Rood-bruin haar met blauwe ogen. Klik!

    6. Scarlet is een meisje dat graag melig is met naar vrienden. Ze is meestal erg vrolijk en houd ontzettend veel van plezier maken. Ze heeft soms wat stemmingswisselingen maar ze draait meestal wel snel bij. Ze is erg zorgzaam en is altijd blij met het geluk van andere mensen. Ze is niet zo'n jaloers type. En boos word ze ook niet zo snel, en als ze boos is is ze een heel ander persoon dan normaal. Ze haat niemand maar mag ook weer niet iedereen. Ze is niet echt een vijandig mens en probeerd meestal ruzies te vermijden. Ze is niet zo'n grote fan van school en ze is er ook niet zo goed in maar ze werkt er hard voor. Ze maakt soms punten voor Griffoendor en krijgt meestal ook goede cijfers. Ze houd van lezen zolang het maar geen saai boek is over flubberwormen of zoiets. Ze is gek op muziek en tekent ook graag. ze is een echte buitenmens en houd ook ontzettend veel van dieren. Het nadeel ervan is dat ze moeite heeft met afscheid nemen van dieren. Ze is niet echt een meisjes-achtig typje en is graag uit op avontuur. Ze is vaak kalm als ze onder druk staat maat als het gaat om toetsen is ze wat minder kalm.

    7. Toverstok: Hout is van eem palmboom, kern is het bloed van een Alf, fexibele stok en hij is 34.5 cm lang.

    8. Ze heeft een eekhoorn genaamd Roxas. Het is een vrolijk dier enn is erg actief. Alleen als hij net wakker word is hij soms sloom en knorrig. Maar hij draait best snel bij. Hij begijpt veel en is erg trouw aan Scarlet. Hij vind het vooral leuk om op mensen hun hoofd te gaan zitten. Hij is gek ook op hazelnoten.

    9. Trouw aan: Strijders van Duumbledore.


    ~~~.


    Als er nog vragen zijn beantwoord ik die graag. Bedankt dat ik me mocht inschrijven.

    XXX Xion..

    Jij bent ook van harte welkom!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RE: Aanmelding Hogwarts!

    Volledige naam: Valerie Catherine Hayden
    Bijnaam: Val of V.
    UIterlijk: Foto komt straks. het is Audrina Patridge, als je het heel dringend nodig hebt. Maar toch even een beschrijving: Valerie heeft lange mooie bruine lokken die ze van haar moeder heeft. Ze heeft katachtige groene ogen die altijd omlijnt zijn door oogpotlood en haar lange wimpers zijn geaccentueerd met mascara. Ze is 1m75 groot, maar ondanks dat draagt ze wel nog altijd hakken. Ze is verzot op Armani en Louis Vitton, eigenlijk zowat alles dat ontzettend duur is. Ze heeft een taptoe in haar nek.

    Karakter: Val is de grootste batch van heel de school, als ze iets wilt gaat ze er helemaal voor en ze rust niet tot dat ze hee-t heeft. ze heeft veel aantrek van jongens wat ze natuurlijk heel leuk vind, maar ze is absoluut geen slet daarvoor heeft ze nog net genoeg waardigheid. Ze is sluw en arrogant en heeft enorm veel vriendinnen, ze heeft een haat aan modderbloedjes, maar welke Slytherin heeft dat niet. Achter haar duistere kant schuilt een klein hartje dat maar 1 doel heeft, de ware liefde vinden.
    Afdeling: Slytherin
    Extra: haar ouders zijn volbloeden en zijn zeer rijk, haar moeder is eenberoemde persoonlijkheid van de magische televisiewereld en haar vader heeft een hoogstaande functie bij het ministerie van toverkunsten. Ze wonen in een grote villa. Ze heeft nog een oudere broer Vincent en een jonger zus Veronica.




    Coentrao jij bent van harte welkom op Hogwarts!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    FreeHouseElf schreef op 8 aug 2011 - 11:29:

    RE: Aanmelding Hogwarts

    Naam: Romi
    2e naam: Martina
    Achternaam: Toebelen
    Uiterlijk: ik weet niet of je er een foto bij moet, maar ik ben nog even opzoek. Romi is iets dikker dan normale mensen, maar ze heeft er zelf niet echt heele erge problemen mee. Haar haar is bruin, en ze heeft ook bruine ogen. Ze heeft haar haren altijd los over haar schouders liggen.
    Karakter: Romi is een slim meisje maar gebruikt haar hersenen niet echt vaak, ook let ze in de lessen niet echt op en is ze meer aan het kloten.
    Afdeling(die je had als uitkomst bij de quiz) : Ravenclauw
    Nog iets te zeggen: Romi haar moeder is overleden toen Romi acht was, ze heeft het daar nogsteeds echt moeilijk mee en praat met niemand over haar thuissituatie aangezien haar zus al vroeg het huis uit is gegaan omdat ze het niet met haar vader kon vinden, en Romi mist haar nogsteeds heel erg, op Hogwarts is haar zus, Roos, nog wel bekent bij de leraren omdat ze een goede indruk heeft achtergelaten, een van de populairste was en toch aardig tegen iedereen was, zelfs de Slytherins mochten haar. Ze heeft nu een baan op het ministerie van toverkunst.


    Ook jij bent welkom!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    RE: Zoals beloofdt brief voor Hogwarts!(nou als je deze invult wordt je student van Hogwarts in men story)

    Het formulier:

    Naam: Zenzy

    2e naam: -

    Achternaam: Blindeling

    Karakter: Grappig, kalm, slim, in veel geïnteresseerd [waarzeggerij, geesten, etc.]

    Huisdier: In de story graag een bruine uil genaamd Misty.

    Uiterlijk: Bruine krullen tot op mijn rug, lichtgetint, bruin-zwarte ogen, betrouwbaar gezicht, beetje breed [niet erg dik] Foto:
    http://s982.photobucket.com/albums/ae304/irockyoudont/Its%20me/?action=view¤t=Amsterdam5-08-11030.jpg

    Nog iets te zeggen?: Ik zit in afdeling Hufflepuff en mijn patronus is een arend. Loena Leeflang is [niet mijn beste] een vriendin, omdat we allebei wel een beetje maf zijn. :]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    BellaBlack schreef:
    grapefruit schreef op 7 aug 2011 - 23:59:

    RE: Aanmelding Hogwarts!

    Oké, als dit echt moet zoals je echt bent doe ik hem eerst écht, en daarna gewoon leuk.

    1.
    2. Elizabeth.
    3.
    4. Slytherin / Zwadderich.
    5. Lang blond haar, felgroene ogen met een goudbruinen randje rondom de pupil. Volle lippen, rond/hartvormig hoofd. 1m63 lang. Lange wimpers en donkere wenkbrauwen.
    6. Lief, geeft veel om anderen, is altijd vriendelijk, maar helaas waardeert niemand dit. Eenzaam, behoorlijke nerd (slim dus, maar dat zeg ik niet snel van mezelf), zachtaardig. Kan soms bijtend zijn en/of sarcastisch uit de hoek komen, misschien soms wat betweterig, maar bedoelt het altijd goed.
    7. Toverstok is gemaakt van meidoornhout, met een kern van eenhoornhaar. Gemaakt door mijn opa, dus niet door Olivander.
    8. Een kerkuil, Louise
    9. Trouw aan het goede, maar spion voor het kwade. Werkt samen met Severus Sneep door gegevens van Voldemort aan Dumbledore te geven.


    Dit dus, haha. Ik moet even een foto van mezelf uploaden, haha.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 sep 2014 - 10:45 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naam: Tara
    2e naam: /
    Achternaam: Adkin
    Huisdier: Een wit bruine kerkuil met de naam Fluffy Fluffy
    Toverstok: 24,3 centimeter lang Hartenbloed van een draak en gemaakt van Treurwilgenhout
    Uiterlijk: Lang bruin haar, donkerbruine ogen die soms heel licht lijken Hele bleke huidskleur vrij lang en een beetje mollig.
    Karakter: Tara is vriendelijk maar vaak erg op zichzelf Ze kan soms nogal bitchy overkomen maar bedoelt het wel goed. Ze is vriendelijk en trouw. Maar vooral dapper.
    Nog iets te zeggen?: Ja
    Boehoe :3 (dat moest even :3)
    Afdeling: Gryfindor


    Je ben welkom op Hogwarts!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Jeeeeej :D


    Out of sight but not out of mind

    Onevoice schreef op 8 aug 2011 - 18:23:

    RE: Aanmeldformulier

    Naam: Bailley
    2e naam: Hover
    Achternaam: Mcannes
    Afdeling: Ravenclaw.
    Uiterlijk: Bailley is een klein meisje, ze is een meter 60 groot. Ze heeft prachtige rode haren die krullend over haar schouders vallen. Haar ogen hebben een oceaan blauwe kleur. Bailley heeft ook een zeer lichte huidskleur, waardoor ze snel verbrand.
    Bailley is een echt herfst type. Ze houdt van warme tinten, zoals donker rood, bruin, aubergine en oranje. Dat vindt je zowel terug in haar uiterlijk als in haar kleding. Bailley hoeft niet veel te weten van opvallende en flashy kleuren. Ze houdt het liever neutraal.
    Foto & foto.
    Karakter: Bailley is een zeer nieuwsgierig en leergierig meisje. Ze gaat altijd opzoek naar iets nieuws en verrassend. Zo sluipt ze regelmatig door Hogwarts. Je kan wel zeggen dat ze een moedig hart heeft, maar door haar intelligentie en leergierigheid is ze toch bij Ravenclaw terecht gekomen. Bailley is graag in groep en heeft dan ook overal vrienden zitten, zelfs bij Slytherin. Bailley is iemand die graag iedereen helpt en ze heeft ook altijd iets leuk te vertellen. In groep is Bailley wel redelijk aanwezig, maar niet dat het opdringerig wordt.
    Merendeels van de tijd is ze graag in groep, maar Bailley houdt wel eens van een uurtje te gaan lezen. Dit brengt haar tot rust en geeft haar ontspanning.
    Toverstok: Bailley haar toverstok is gesneden uit Es en is 22,3 cm lang. Als kern bevat de stok een haar van een eenhoorn. De toverstok is ook licht buigbaar.
    Huisdier: Bailley heeft een kat met een parel witte vacht met licht grijze vlekken. Haar naam is Bluewy. Die naam is ontstaan omdat ze helder blauwe ogen heeft. Bailley heeft ook nog natuurlijk haar uil , Sippo, die haar post op Hogwarts brengt.
    Extra: Bailley hoort ook bij het Quidditch-team van Ravenclaw. Ze is Seeker. Bailley heeft namelijk zeer sterk ogen en ziet elk klein detail. Omdat Bailley klein een fijn is, kan ze heel snel vliegen met haar bezemsteel. Ze is ook zeer flexibel en kan zo snel obstakels ontwijken, zoals de Bludgers.

    Ik hoop dat ik door mag ;D


    Je mag door hoor! Welkom op Hogwarts!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    xDemon schreef op 8 aug 2011 - 17:55:

    RE: Aanmeldingsformulieren...

    Naam: Mary
    2e naam: Katherine
    Achternaam: Brown
    Huisdier: Kerkuil
    Toverstok: 29.8 cm, kersenhout met een haar van een terzieler in de kern, uitermate buigzaam en zeer geschikt voor bez(w)eringen en gedaanteverwisselingen.
    Karakter: Tja, Gryffindor heeft het al beschreven toch?
    Afdeling: Gryffindor dus
    Uiterlijk: Bruin, golvend en lang haar, grijze ogen en sproeten.
    Nog iets te zeggen?: Tot op Hogwarts!



    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Carrousel schreef op 8 aug 2011 - 20:31:

    RE: Zoals beloofdt mijn quiz...

    Ik had niet gedacht dat je het meende, maar goed. Hier komt dus de info die je nodig hebt:')

    Naam: Dania
    2e naam: Angel
    Achternaam: Lewinson
    Karakter: Dania kun je lief noemen en heeft een groot hart. Ze is erg slim, maar zegt vaak dingen zonder er bij na te denken waardoor ze soms mensen kan kwetsen. Maar het is nooit haar bedoeling om iemand pijn te doen. Je kan haar ook een tutje noemen; ze is dol op kleding en make-up en is verder een optemistisch type.
    Foto(graag van een beroemdheid): Amanda Seyfried, jeweetwel die actrice die Sophie speelt in "Letters To Juliet" en ook de hoofdrol heeft in "Red Riding Hood".
    Afdeling(die je bij men quiz had): Ravenclaw
    Nog iets te zeggen: Dania's hobby's zijn Shoppen, lezen en schrijven (voora; in haar dagboek)

    Alsjeblieft



    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad