• Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Fakkie, hou je bakkie.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Fakkie, hou je bakkie.


    Sorrie:X


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    grapefruit schreef:
    Ach jongens, ze is hier pas nieuw, denk ik. Ze kan er niet zo veel aan doen.[/quote

    Ze is hier al sinds januari


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    grapefruit schreef:
    Ach jongens, ze is hier pas nieuw, denk ik. Ze kan er niet zo veel aan doen.[/quote

    Ze is hier al sinds januari


    WOOPS. zie ik nu pas.
    Sorry, ik had haar hier nog nooit gezien :|


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als het goed is is dit het eigenlijke topic, geloof ik.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Als het goed is is dit het eigenlijke topic, geloof ik.


    Fout gegaan dus?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol, fail.


    Me so good.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Fout gegaan dus?


    Ja, ik neem aan van wel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HAEADBANG LEGIOEN

    (headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 23:22 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Fakkie schreef:
    HAEADBANG LEGIOEN

    (headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)


    Hoe oud ben je eigenlijk? Twaalf?
    Legioenen hoor je te bouwen met poppetjes, en hele strategieën bedenken. heel leuk om te doen hoor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Hoe oud ben je eigenlijk? Twaalf?
    Legioenen hoor je te bouwen met poppetjes, en hele strategieën bedenken. heel leuk om te doen hoor.


    Ik twijfel of deze reactie vriendelijk of hatelijk bedoelt is:

    vriendelijk:
    Ja, dat weet ik :)

    Hatelijk:
    iemand voelt zich hier heel erg oud & wijs:W

    Kijk maar wat jou bedoeling was en kies daarbij de juiste reactie*O*


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Haha, was gewoon vriendelijk bedoeld. Ik hou van de manier waarop twaalfjarigen denken, zo lekker luchtig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Srry mijn topic ik zit dit achter men iPod te doen ej ik klikte per ongeluk al op enter vandaar deze rare topic.
    Mijn excuus.
    Wow veel rea's zeg.


    Xx Kristen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Fellatio zei op 7 aug 2011 - 23:20:

    Renervatio schreef:
    Als het goed is is dit het eigenlijke topic, geloof ik.


    Fout gegaan dus?

    Ja fout gegaan zit achter men iPod maar ik heb vaak Epic Fail momenten dus mij boeit het niet meer wat mensen ervan denken. Maar inderdaad Renervatio dat is hem.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    BellaBlack schreef:
    Srry mijn topic ik zit dit achter men iPod te doen ej ik klikte per ongeluk al op enter vandaar deze rare topic.
    Mijn excuus.
    Wow veel rea's zeg.


    Xx Kristen

    T'is zo lekker random. (cat)


    ars moriendi