• een vriendin van me was er verslaafd aan en een paar weken geleden zijn we er weer naar beginnen kijken. xd Ik mis het.


    Save me from myself.

    Ik was volgens mij te oud voor dat, want ik heb er nóoit naar gekeken. De zusjes van iemand die ik ken waren er wel helemaal verslaafd aan. En de kinderen op de brink ook :')
    Ik was meer van Pokémon en Shin Chan /ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ik was volgens mij te oud voor dat, want ik heb er nóoit naar gekeken. De zusjes van iemand die ik ken waren er wel helemaal verslaafd aan. En de kinderen op de brink ook :')
    Ik was meer van Pokémon en Shin Chan /ofzo.


    Was Chin-Chan niet die ene van de bare-ass-boogie? Dat zingt mijn neefje namelijk heel vaak.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damnn, I loved it! Die nieuwe afleveringen zijn zwaar vercrapt..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Urgh, mijn broer is daar helemaal verslaafd aan


    Olive

    Ik heb ZOOP en Annubis nooit iets gevonden (nerd)


    Only those who listen can hear

    Ik had best wel een verslaving hier aan, al ken ik dat liedje niet.
    Ik had ook een verslaving aan zoop.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Het komt trouwens weer op tv. ;D


    Opgeven is geen optie.

    ShannonLeto schreef:
    Anubis kwam pas toen ik al ouder was en heb dat dus nooit leuk gevonden :')

    Nee ZOOP was daarvoor, 10 keer leuker dan Anubis (A)


    Exactly!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wrm zegt iedereen; ben te oud voor dat D:

    ik ben 17 en keek er zelfs naar :$ [en me zusjes ;D en ik begon het spannend te vinden en bleef kijken.. :$]

    Maar ik heb dus Zoop gezien en beide huis anubis XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nu heb ik dat liedje weer in me hoofd D: (en ik heb het niet eens geluisterd ik weet het nog van vroeger =.=) ik vond dat vroeger echt lek voor dat ze nieuwe spelers hadden :3


    Shoganai i ne~

    Haha, ik keek naar Anubis én ZOOP. x'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    BeHuffelpuf schreef:
    nu heb ik dat liedje weer in me hoofd D: (en ik heb het niet eens geluisterd ik weet het nog van vroeger =.=) ik vond dat vroeger echt lek voor dat ze nieuwe spelers hadden :3


    jaa, die nieuwe vond ik ook stom


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Anubis was leuk, teminste die originele spelers. Die nieuwe vind ik zó slecht.


    To infinity and beyond •

    Anubis <3<3
    Ik kijk nog steeds naar de boxen, films en luister nog steeds soms hun muziek. Ook van de Duitse. :3
    En de Engelse wil ik kijken, maar die wordt de hele tijd van Youtube verwijderd... D:


    Let the Night embrace you