Aria is nieuw op LA High School. Dan gaan ze met hun klas naar Camp-Sensation. Er worden stuk voor stuk lijken gvonden de meeste verkracht. Hoe zal het zijn als je met je 10 personen overblijft en koste wat het kost ze vermoorden om zelf in leven te blijven. Aria komt erachter dat het niet zo hoeft te gaan. Ze vertelt het aan haar vrienden maar ze geloven haar in eerst instantie niet. Later blijkt dat ze gelijk heeft. De leiders van het kamp komen eracht dat Aria en haar vrienden het weten en dus voeren ze een strijd tussen leven en dood. Als de kamp begeleiders dood gaan overleven Aria,haar vrienden en hun lerares het. Maar als hun doodgaan wint het kamp en dat betekent meer doden.
Ik hb al te veel gezegt.
Je kan voor deze rollen soliciteren:
#Normale vriendin hoofdrolspeelster
#
#lerares
#kampbegeleider 1
#kampbegeleider 2
#kampbegeleider 3
#emo van de klas
#nerd van de klas
Ps: de kampbegeleiders zijn niet boven de 20
Rol- Hoofdrolspeelster
Naam: Aria
Volledige naam: Aria Katherine Hale
Leeftijd: 17
Uiterlijk:
Uiterlijk beschrijving: Aria heeft bruin krullend haar dat net over haar schouders komt. Ze heeft groene ogen die moed en vriendelijkheid uitstralen. Ze heeft best volle lippen en draagt niet vaak rokjes.
Hobby's: lezen,zingen,bij vrienden zijn en dansen.
Karakter: Aria is erg lief maar laat niet over haar heen lopen. Als je haar vriendelijkheid misbruikt laat ze duidelijk weten dat ze dat niet toelaat. Haar vrienden beteken veel voor haar, maar soms als ze niet anders kan moet ze dingen voor hun geheim houden wat niet altijd even goed kan komen. Ze is een naïf iemand dus laat ze zich niet snel door iemand beïnvloeden. Ze is ook erg muzikaal en een boekenwurm. Ze neemt het voor anderen op als ze gepest worden en is een zeer intilligent iemand.
Extra: Ze is verslaafdt aan chocolade dingen.
Dit moet je invullen:
Rol:
Naam:
Volledige naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Uiterlijk beschrijving:
Hobby's:
Karakter:
Extra:
Very easy i tought.
Oké ik laat jullie wel weten als jullie de rol hebben en als de rol bezet is dan streep ik hem door.
[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 18:52 ]
Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad