• Ik weet dat er een heel drama over is, en die zou ik graag even oplossen :)
    Het gaat over dit topic
    Klik hier ook maar even op

    Ik ken Jamie, ze is de dochter van de buren (jammer genoeg) en ja, ze was (werd eigenlijk) 15(maar ze gedraagt zich als iemand die zelfs nog jonger is dan mij ) ja, ze heeft modelfoto's gezet en gezegd dat zij dat was, en JA ze heeft alles verzonnen Ze hoorde van mij over Q. en wou een grap uithalen. En zei dat ze zwanger was (Typisch Jamie)

    Ps. Ik haat haar nog steeds :Y)


    All I wanna do is lose control

    Het kan grappig bedoeld zijn, maar eerst moet ze maar eens het verschil leren tussen wat echt grappig is en wat niet. Ik denk niet dat je heel normaal bent als je zo'n dingen zegt. Ik zou eens willen weten hoe ze deed als het haar allemaal echt overkwam. ;')

    PS: raar dat zoveel mensen dit geweldig, geniaal of grappig vinden.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:56 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Beatles schreef:
    Het kan grappig bedoeld zijn, maar eerst moet ze maar eens het verschil leren tussen wat echt grappig is en wat niet. Ik denk niet dat je heel normaal bent als je zo'n dingen zegt. Ik zou eens willen weten hoe ze deed als het haar allemaal echt overkwam. ;')

    PS: raar dat zoveel mensen dit geweldig, geniaal of grappig vinden.


    zulke mensen zijn zo zielig datz e grappig zijn :'D Omdat eht gewoon zo duidelijk is dat ze fake is


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    niet eens naar omkijken
    en je kunt het geslacht van een baby vrij snel zien, iets van 13 weken, had mijn nicht ook.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    niet eens naar omkijken
    en je kunt het geslacht van een baby vrij snel zien, iets van 13 weken, had mijn nicht ook.


    maar dat zijn al zo ongeveer 3 maanden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol, tsja sommige mensen hebben te weinig aandacht, en zoeken het via internet. Het zelfde idee is als Habbosex op habbo, je doet alsof je vet hot kind bent, maar eigenlijk is het gewoon iemand van 8 jaar die daar achter het beeldscherm zit.


    Alleen maar tranen van geluk

    Tortuga schreef:
    Ik vind het zo geniaal dat dit elke keer maar terug blijft komen :'D _O_


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Jah tegen mij was ze ookal bezig... echt vreemd!
    Ik geloofde het al niet maar toch gemeen dat je met verkrachting spot!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead