• Heb juist Hoofdstuk 12 van mn story af en het is lang (voor mij toch, haha) 1101 woorden. Kheb er lang overgedaan.
    Waarschijnlijk denken jullie: Goh, das echt niet veel, hoor.
    Ach ja. (:

    Moet deze topic bij dit gedeelte staan? Idk.


    Harmonia nectere passus.

    Die van mij zijn meestal ook ongeveer zo lang ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Die van mij zijn meestal ook ongeveer zo lang ^^

    De mijne zijn meestal maar 200-500 woorden, haha. (:


    Harmonia nectere passus.

    Ah, dat is goed van je. :3 Meestal zijn die van mij minimaal 450 woorden en onder de 1000. Alleen als het een stand-alone is, is het meestal boven de 1000 woorden.


    wth.

    Dat is inderdaad wel lang, ik heb meestal kortere hoofdstukken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb meestal vrij lange hoofdstukken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hahah ik moet daar soms echt moeite voor doen. Maar soms heb ik het af en zie ik dat ik ineens 1000 woorden heb ofzo :'D


    As travars

    Ik meestal van 900 - 1000. In een hoofdstuk van 500 gebeurt er of heel weinig, of er zijn te weinig details naar mijn mening :3


    Olive

    Ik maak de hoofdstukken meestal rond de 4000/5000 alleen in post in delen, maar dat is dus nogal veel? O.O

    Unwritable schreef:
    Ik maak de hoofdstukken meestal rond de 4000/5000 alleen in post in delen, maar dat is dus nogal veel? O.O

    Wow, voor mij is dat echt veel! (:


    Harmonia nectere passus.

    Malfoymania schreef:
    (...)
    Wow, voor mij is dat echt veel! (:


    Hehe, ja, klopt, maar als ik eenmaal type en ik heb inspiratie lukt het niet in minder want dan heb ik het gevoel dat ik belangrijke dingen vergeet of dat er te weinig details inzitten (: mijn nieuwe verhaal is momenteel pas vijf kantjes, dus (:

    Ik van 900 tot 1500. Ik wil mensen vaak wat meer te lezen geven.

    Danced schreef:
    Ik van 900 tot 1500. Ik wil mensen vaak wat meer te lezen geven.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik van 300 tot 600.


    You're beautiful.

    ik van 800 tot 2100, laatst had ik een hoofdstuk van bijna 4000 woorden, maar die heb ik toen in 2 delen gehakt x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.