• [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 20:23 ]

    Er zit verschil tussen denken dat je het kan, en het ook echt kunnen. Hij moet het gewoon bij zen liefdes liedjes houden(nerd)


    Only those who listen can hear

    sowieso ben ik helemaaaaal geen fan :S En ten 2e zijn de fans gestoord, je hoord hem niet eens omdat ze achtelijk lopen te doen en aant schreeuwen zijn de hele tijd door :S En zijn stem is inderdaad te hoog, maar echt die fans, zijn gestoord, :S

    Daystar schreef:
    sowieso ben ik helemaaaaal geen fan :S En ten 2e zijn de fans gestoord, je hoord hem niet eens omdat ze achtelijk lopen te doen en aant schreeuwen zijn de hele tijd door :S En zijn stem is inderdaad te hoog, maar echt die fans, zijn gestoord, :S

    hahah, Indeed xD


    Only those who listen can hear

    Ik kan er amper wat van verstaan door dat debiele geschreeuw, het lijken wel een stelletje apen in de paartijd. pff.


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Boeind..--


    You're beautiful.

    Daystar schreef:
    sowieso ben ik helemaaaaal geen fan :S En ten 2e zijn de fans gestoord, je hoord hem niet eens omdat ze achtelijk lopen te doen en aant schreeuwen zijn de hele tijd door :S En zijn stem is inderdaad te hoog, maar echt die fans, zijn gestoord, :S


    Sorry hoor, maar je ordeelt wel heel snel. Niet alle fans zijn losgeslagen beliebs:Y)


    You're beautiful.

    Ik vindt het niet klinken


    (Be)lieve in (you)rself

    Daystar schreef:
    sowieso ben ik helemaaaaal geen fan :S En ten 2e zijn de fans gestoord, je hoord hem niet eens omdat ze achtelijk lopen te doen en aant schreeuwen zijn de hele tijd door :S En zijn stem is inderdaad te hoog, maar echt die fans, zijn gestoord, :S


    Heb je Tokio hotel fans al eens gehoord?

    Selfish schreef:
    oh geweldig. -_____-