• jep, ik zoek leesvoer
    Ik lees alleen onbekende personen, en Destine story's.
    En ik heb daar ook nog een paar eisen bij:
    -ABN geschreven.
    -Geen smileys
    - Spannend.
    -Eng (mag)
    -geen fantasy.


    Dus droppen maar!


    Where words fail, music speaks


    Dwalend door de druivenranken.
    Drama, onbekende personen, romantiek

    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?


    Als je toevallig een goede Destine-story weet, kun je mij dan een link sturen? Destine is geweldig. :3

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 0:09 ]


    wth.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 9 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard



    Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag


    “Love is a contradiction.”

    Nuocere

    Twee weken Italiaanse bodem veranderen het zonnige leventje van de zeventienjarige Ally voorgoed als het noodlot toeslaat.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 15:38 ]

    Ik raad je mijn verhaal aan!
    maar ik ben te lui om een link neer te zetten /yawn.


    Een verhaal geschreven door Goldenwing en Lorelle

    Je kan me duizend keer zeggen hoeveel het je spijt en duizend keer zeggen dat je van me houd. Maar er komt in een punt in mijn leven dat ik besef dat het genoeg is geweest, dat het zo niet meer verder kan. Je raakt mijn binnenste op verschillende manieren. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar. Maar welke zal ik kiezen? Je vertelde me dat we leefden van de liefde, maar ik vroeg me af waar die liefde bleef. Had het een andere betekenis voor je? Meende je ooit de woorden die je tegen me zei? En op een zekere dag kom je een nieuw persoon tegen in je leven, die je vertelt dat alles goed zal komen. Die de hoop er terug in blaast. En op het laatste zit je verwikkeld in een strijd tussen goed en kwaad. Shetan of Conway.

    The question of tomorrow


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.


    Elisa heeft weinig zin om vier weken te gaan kamperen met haar ouders en de wandelvrienden van haar vader. Zeker niet als die nogal vreemd blijken te zijn; ze mediteren, verbranden wierook, eten vegetarisch en lijken niets te weten van smartphones en modetrends. En dan moet ze de hele vakantie ook nog eens doorbrengen in één tent met de nogal wereldvreemde kinderen van deze mensen... Langzamerhand begint ze toch echter iets van vriendschap te voelen voor sommigen van hen, terwijl meerdere van de jongens haar wel zien zitten. Is ze bereid haar principes opzij te zetten?
    Last Daylight

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 10:20 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.




    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.

    De verhalen van Ballad en Bastet zou ik aanraden. (;


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Onbekende personen, schrijf elke dag een nieuw hoofdstuk.;)
    http://www.quizlet.nl/stories/60967/elise/


    I will be.