• ER is de laatste tijd weer te veel ruzie op het forum. Kunnen we nou nooit normaal met elkaar omgaan en elkaar respecteren? Kom op,we zijn geen drie meer. We kunnen toch wel gewoon normaal doen? Of moeten we helemaal met het forum stoppen? Kom op zeg. Laat zien dat je geen klein kind meer bent.


    Music is the new sex

    ik weet dt ik voor de laatse ruzie verontwoordelijk ben , en dat was niet de bedoeling maar ik begrijp wat je bedoeld. :O
    en I'm sorry.
    Hou van je meis en het spijt me <3

    ik ben die ruzie echt zat ja..
    laat thfans th fans, laat jb fans jb fans.. laat elkaar elkaar enz.. enz.. en ja.. de ene houd van scenekids en de ander niet. nouen. x_O

    ik heb sinds nu gelukkig geen ruzie gehad x).
    maar ik vin wel dat je gelyk hebt!


    My Foughts You Can't Decode

    ja PATRIESS is nét gestopt met Q door ruzie :S


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik vind ruzie zoo k*t op quizlet. Maarjah, dat heb je met veel mensen bij elkaar. Ik vind het personelijk nogal kinderachtig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ja ik word die ruzie's ook best beu..

    Ik ben vooral die ruzie's over rollen zat. Vooral met verassing kies je gewoon een nummer. Klaar uit. Als ik nog 1 ruzie zie over Rollen stop ik met quizlet. Door die ruzie's vindt ik Q. een stuk minder leuk worden!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    mensen zeggen je moet je eige mening durfen te zeggen. maar als het zow door gaat durft niemand meer zn eige mening te zeggen omdat ze dan bang zijn voor ruzie :S


    My Foughts You Can't Decode

    gelukkig heb ik nog geen ruzie gehad...


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik wel net voor het eerst. en het was niet eens de bedoeling en nu heb ik het volgens iedereen gedaan.

    mensen zeggen je moet je eige mening durfen te zeggen. maar als het zow door gaat durft niemand meer zn eige mening te zeggen omdat ze dan bang zijn voor ruzie :S


    nou ík niet hoowr kan het hun schele wat mijn menming is?? ik ben tog niet belangrijk ofzow??
    hoe dan oowk ik zeg altijd gewoon mijn mening
    en ik heb nog nooit ruzie gehad


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ER is de laatste tijd weer te veel ruzie op het forum. Kunnen we nou nooit normaal met elkaar omgaan en elkaar respecteren? Kom op,we zijn geen drie meer. We kunnen toch wel gewoon normaal doen? Of moeten we helemaal met het forum stoppen? Kom op zeg. Laat zien dat je geen klein kind meer bent.

    Blijkbaar zijn sommige users nog wel kleine kinderen die nog heel erg veel moeten leren. Ik ben van mening dat de onruststokers gewoon een ban moeten krijgen.


    Bored.

    ik wordt gek van die ruzie's want iedereen gaat er door weg :S.


    Nvt

    (...)
    Blijkbaar zijn sommige users nog wel kleine kinderen die nog heel erg veel moeten leren. Ik ben van mening dat de onruststokers gewoon een ban moeten krijgen.

    dus je vind bijvoorbeeld dtik dat zo moeten krijgen. ookal kwam die ruzie onderwacht en was hij niet zo bedoeld?

    ik wel net voor het eerst. en het was niet eens de bedoeling en nu heb ik het volgens iedereen gedaan.


    trek het je niet teveel aan ik begrijp je hoowr ;)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.