welke tv serie volg jij ?
ik kijk zelf altijd gtst en de goude kooi en ik heb mijn tent is top ook gevolg
en jullie ?
kus
- Home
- Forum
- Multimedia
- Leukste tv serie ?
Leukste tv serie ? - Multimedia
-
30 april 2008 - 22:393 mei 2008 - 20:49
- NCIS
- That 70's show
- Little Britain
- Will & Grace
- Dharma & Greg
And that's about itI clicked my heels and wished for you.
3 mei 2008 - 21:113 mei 2008 - 23:255 mei 2008 - 15:57Okéé ik kijk niet veel Tv maar heb toch een paar lievelings serie's
Sarah
Friends
Home And Away
Flikken
Aspe
South Park
Charmed
Xx--Mii11 mei 2008 - 21:36gouden kooi, a shot of love with tila tequila, gtst soms, making the band, the osbournes ^__^, My super sweet 16, Paguant Place ofzo;S, Your super chart ofzo, op TMF met die top 10 liedjes, 10x th als het op TMF is, enn... the real world Sydney, Real life op TMF (daarvan kwam op op het ideé met mijn verhaal me the biggest alcoholic, want het ging over alcoholisten.
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]
11 mei 2008 - 21:37Ik kan tegenwoordig alleen nog maar Gtst kijken want mn broer is uit huis en heeft van de 3 tvs die we hadden 2 meegenomen, en mn ouders bepalen meestal ¬¬ hoe oneerlijk! en dan gaat ie *als t aan mn vader ligt* Op Nova, Pauw en Witte man, Netwerk, Nos journaal, De wereld draait door, Man bijt hond,Discovery of National Geographic.
Ik mis Southpark en Family guy enorm
Maar ik ga zeuren voor een eigen tv
wees blij da je er drie ahd:o
met mn ouders er bij gerekend zijn we samen met 6:o
en hebeb mr 1 pc en 1 tv:o
dus nogal vaak ruzie darover ofzoIf you had never come out of the blue, I would've stay
11 mei 2008 - 21:39Southpark, simpsons, my wife and kids, according to Jim,, en ng zo vn die dinge
If you had never come out of the blue, I would've stay
12 mei 2008 - 1:13welke tv serie volg jij ?
ik kijk zelf altijd gtst en de goude kooi en ik heb mijn tent is top ook gevolg
en jullie ?
kus
mijn tent is top is zo iet als Mijn restaurant zeker?
mn lievelings serie's zijn: csi miami(jonathan togo 5(H)),,csi (eric szmanda(H)), sara, aspe, medical investigation en zo van die dinge x)
jaa dat klopt maar het is al afgelopen en de zaak in breda heeft gewonnen en wij gaan er eten12 mei 2008 - 20:50Oké komt ie:
De Lama's
Charmed
Project Runway
That 70's Show
Southpark
8 Simple Rules
Fresh Prince Of Bel Air (Ofzo) o.oI live for the applause, you will die for it.
12 mei 2008 - 20:51- NCIS
- That 70's show
- Little Britain
- Will & Grace
- Dharma & Greg
And that's about it
Goedzo.. That 70's Show rockt
Jammer dat laatste aflevering is geweest..I live for the applause, you will die for it.
16 mei 2008 - 22:1516 mei 2008 - 22:59Holland;s next top model
Amerika's next top model
The O.C.
Gossip Girl
Greek
Southpark ^^
16 mei 2008 - 23:13Whaa Sara! xDD
' Yes, music is the new religion_
17 mei 2008 - 5:48Grey's Anatomy, Mcleod's Daughters (nieuwe afleveringen(H)), Ugly Betty, Gilmore Girls, Judging Amy, One Tree Hill, alle CSIs, Bones.. Pff, te veel om op te noemen
being wanted became a thrill I never knew
17 mei 2008 - 12:32Comedyserie's (King Of Queen, Southpark, The Simpsons, Friends enz.)
BAM!