• Bevat spoilers seizoen 2 & 3


    Engels
    “That triangle is going to continue to play out between Tyler and Caroline and Matt, who is our only human [left standing]— who is now in the know, and so that’s going to get fun,” Williamson promised. “My best friend a werewolf. The girl that I love is a vampire, and where do I fit in all of this?


    &

    Season three opens the door to learn more about Klaus and The Original Family as his motives for wanting Stefan on his side are finally revealed. As Stefan sinks deeper into the dark side, Damon and Elena struggle with the guilt of their growing bond even as they work together to bring Stefan back from the edge. The ghosts from Jeremy’s past have a powerful message they’re trying to deliver to him, not to mention the impact they’re having on his relationship with Bonnie. And as Caroline and Tyler grow closer, a war erupts between their families."


    &

    The panel opened with a sizzle reel that highlighted some of the best moments from previous seasons... and one hot moment from the Season 3 premiere. We weren't allowed to record the video clips, so we'll do our best to describe it in great detail here. Elena is walking through the Salvatore mansion, putting her hair up, and getting ready to go out when Damon steps out of his bedroom, soaking wet, covered in soap suds, and completely naked. There was definitely some dialogue in here, but we were too distracted to notice... as was Elena.





    Nee, serieus? Ik had gehoopt dat we eindelijk van klootzak Matt verlost waren en Caroline haar gedachten volledig op Tyler zou focussen, want geef toe - die twee zijn perfect voor elkaar. Stomme schrijvers, u sux. Wat vinden jullie ervan? & wat denken jullie dat er zal gebeuren in seizoen 3? Want ik benieuwd naar alle theorien :3

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 12:58 ]


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Damon & Elena will come true...

    Yeay! *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tulsa schreef:
    (...)

    Ik heb een spoiler gevonden dat hij er misschien wel in komt. Het derde seizoen gaat over de originals, wie ze zijn, waar ze vandaan komen.. En als je die staak uit zijn hart trekt, leeft hij weer :Y)


    Hmm, ja, zou kunnen, maar stiekem hoop ik van niet. Ik vind Elijah wel bij Carrol Lockwood passen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    youleftme schreef:
    (...)
    Elijah is nietzo goed blijven hangen, wie was dat ook alweer? Maat nee joh, ze moet bij de salvatore brothers blijven :'D


    Broer van Klaus (:


    Olive

    Everdeen schreef:
    (...)

    Hmm, ja, zou kunnen, maar stiekem hoop ik van niet. Ik vind Elijah wel bij Carrol Lockwood passen, haha.


    Omg, iewol :'DD


    Olive

    Illuminati schreef:
    Ik eeh, erger me juist aan Caroline :3
    En ook een spoiler, ik heb ook gelezen dat Damon en Elena elkaar leuk gaan vinden. Dát vind ik pas sucken.
    ik vind echt dat het Stefen & Elena moet blijven, want die vind ik echt lief samen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tulsa schreef:
    (...)

    Omg, iewol :'DD


    Hahahaha, neee dat is awesome! Maar ja, we zullen het wel zien. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    IK KAN NIET WACHTEN.
    En ja Caroline moet zohard met Tyler, het vuurwerk spat er vanaf! =D

    Tulsa schreef:
    (...)

    Broer van Klaus (:

    ohja, Klaus vermoorde hem toch?!


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    ohja, Klaus vermoorde hem toch?!


    Jaahh, echt erg. 'Je bent nu bij je familie' Asshole.


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Jaahh, echt erg. 'Je bent nu bij je familie' Asshole.

    Ik haat Klaus, hij moet dood, echt...


    -

    Everdeen schreef:
    (...)

    Hahahaha, neee dat is awesome! Maar ja, we zullen het wel zien. (:


    'Hé, mijn naam is Tyler. Mijn pa is dood, maar dat is niet erg, hij was een ass. Mijn ma date een eeuwenoude vampier, sux right? Ik ben verliefd op het ex-lief van mijn beste vriend en dat meisje is ook een vampier. Ik ben een weerwolf en mijn lot is om vampiers te doden.' Ik zie het hem al helemaal zeggen.


    Olive

    youleftme schreef:
    (...)
    Ik haat Klaus, hij moet dood, echt...


    Ik stel voor om die staak uit Elijah te trekken en met veel kracht in Klaus te steken :Y) Het probleem is; ze moesten hem doden tijdens dat ritueel... Hij is nu sterker dan ooit.


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Ik stel voor om die staak uit Elijah te trekken en met veel kracht in Klaus te steken :Y) Het probleem is; ze moesten hem doden tijdens dat ritueel... Hij is nu sterker dan ooit.

    Ja inderdaad... maar volgens mij is dat ritueel niet helemaal gelukt, want Elena was niet dood... en dat had wel zo moeten zijn geloof ik!


    -

    ik wil je niet sad maken maar Matt blijft er nog lang in.
    Langer dan tyler waarschijnlijk:P


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    youleftme schreef:
    (...)
    Ja inderdaad... maar volgens mij is dat ritueel niet helemaal gelukt, want Elena was niet dood... en dat had wel zo moeten zijn geloof ik!


    Nee, John heeft haar gered he? Ze was dood, maar omdat John via een manier te weten is gekomen hoe hij haar ziel kon redden, is ze opnieuw tot leven gekomen, maar hij is wel dood moeten gaan daarvoor.


    Olive