• Nomnomnomnom -sorry-.
    Ik moest werken en een aantal van mijn collega's zijn bevriend met mijn 'ex-die-weer-mijn-vriendje-is' zijn broer. Helaas weet de broer van mijn vriend niet dat het weer aan is tussen mijn en Stefan (mijn vriendje dus) en die was dus in de supermarkt. Mijn werk wist niet eens dat het uit was tussen mijn vriend, geen zin om dat te vertellen.
    Komt mijn collega naar me toe; 'Hee, is het uit met Stefan? Zn broer was er net.' Nouja, ik weer zeggen dat het weer aan was. Alleen toen voelde ik me echt heel kut en moest ik huilen, omdat alles weer naar bovenkwam. Toen smste ik Stefan en toen kwam hij langs, na het werken.
    Nu zweef ik weer op een grote roze wolk en verlang ik naar morgenavond.

    Woehoe, sorry dat ik dit met jullie deel, maar ik voel me zo gelukkig met hem
    :9~


    Ik ben gemeen xoxo

    Aww, dat is sweet (:
    Ben zelf ook heel gelukkig samen op het moment, op een roze wolk zweven is echt het fijnste gevoel dat er bestaat <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Superlief!
    Niets is mooier en fijner dan verliefd zijn op de persoon waarmee je samen bent. ^^


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Aww, dat is cute.

    Zelf ben ik wel verliefd, maar dan echt zoiets wat nooit gaat gebeuren, het is geen celebrity, maar het is gewoon onmogelijk.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    GOSH. Iedere keer als ik bij hem ben geweest, voel ik me echt fantastisch (emotioneel dan, fysiek ben ik gesloopt door sporten en werk, zucht).


    Ik ben gemeen xoxo

    Raveleijn schreef:
    Aww, dat is cute.

    Zelf ben ik wel verliefd, maar dan echt zoiets wat nooit gaat gebeuren, het is geen celebrity, maar het is gewoon onmogelijk.


    Waarom onmogelijk? Zolang het wederzijds is, is alles mogelijk <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Waarom onmogelijk? Zolang het wederzijds is, is alles mogelijk <3

    Dat is het niet, dus daarom is het onmogelijk!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”