• M'n ouders zijn vanavond weg. En toen ze weg reden kwam m'n tweelingbroer direct naar me toe buiten met; Ze zijn we! Ze zijn weg!
    En toen pakte hij lucifers, aanstekers en papier en ja, dan kun je al raden wat hij gaat doen. :')
    Dus ik kon niets anders dan meedoen. Dus wij een vuurtje maken in de tuin, komt er opeens een enorme rookwolk vanaf. x]
    Dus toen zijn we maar gaan stoppen want het werd toch iets te 'erg'.
    En toen gooiden we alle troep wat aangestoken was in de otto. Dikke rookwolken uit die otto. :'D
    O gosh wij zijn zo lekker kinderachtig bezig. (bloos)
    Ja en nu stinkt het ook in huis naar vuur.
    En nu zijn we ons aan het volvreten in chips, kinderchocolade, ijsjes en cola zuipen.
    Wij zijn zo volwassen. :3

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Gooi er brownie en muffin bij en we maken een feestje :Y)


    Oewww maar dan is Voldy verdrietig.. dat hij het grootst is D; .. ik haal de konijn er gewoon bij [jaa we hebben een konijn ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb foto's van m'n hamms in m'n fotoboek gezet ;D
    Ik doe dan ook wel gelijk foto's van m'n hond & konijntjes. :3

    Fellatio schreef:
    (...)

    Oewww maar dan is Voldy verdrietig.. dat hij het grootst is D; .. ik haal de konijn er gewoon bij [jaa we hebben een konijn ;D]


    Er is altijd iemand de grootste xD En meisjes houden van jongens die langer zijn dan zij toch? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Celestial schreef:
    Ik heb foto's van m'n hamms in m'n fotoboek gezet ;D
    Ik doe dan ook wel gelijk foto's van m'n hond & konijntjes. :3


    HAMSTERSSSSSSS YAY


    quidquid excusatio prandium pro

    Oke, nvm ik heb geen foto's van m'n konijnen op m'n laptop staan. :'D

    Celestial schreef:
    Oke, nvm ik heb geen foto's van m'n konijnen op m'n laptop staan. :'D


    maak ze >:3


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Er is altijd iemand de grootste xD En meisjes houden van jongens die langer zijn dan zij toch? :Y)


    Das waar XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Das waar XD


    Dus dan is voldy hartstikke populair bij de meisjeshamsters xD Denk dat ie dan juist heeeeel blij is :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    maak ze >:3

    Maar maar... het is donker buiten. D:
    En ik wil niet mee genomen worden door Slenderman! D':

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Dus dan is voldy hartstikke populair bij de meisjeshamsters xD Denk dat ie dan juist heeeeel blij is :D



    Whahah xd i dunno.. of hij denkt; Help D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    (...)
    Maar maar... het is donker buiten. D:
    En ik wil niet mee genomen worden door Slenderman! D':


    Ik was toch de Slenderman? En ik heb besloten dat Ecanus mijn volgende slachtoffer is :Y)

    Hoewel ze me wel gezien heeft vannacht, dus mss moet ik deze nacht es iemand anders gaan stalken zodat ze denkt dat ze veilig is! *kwaadaardig gelach*

    Okay, ik weet iets beters: fotos of slendermand grijpt je :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Fellatio schreef:
    (...)


    Whahah xd i dunno.. of hij denkt; Help D:


    Waarom zou hij dat denken? xD zo aanhankelijk is snoozer niet, denk niet dat ze hem gaat verkrachten fso XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Waarom zou hij dat denken? xD zo aanhankelijk is snoozer niet, denk niet dat ze hem gaat verkrachten fso XD


    Ok dan is het goed ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    (...)

    :Y)

    Hmm :9~


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ik was toch de Slenderman? En ik heb besloten dat Ecanus mijn volgende slachtoffer is :Y)

    Hoewel ze me wel gezien heeft vannacht, dus mss moet ik deze nacht es iemand anders gaan stalken zodat ze denkt dat ze veilig is! *kwaadaardig gelach*

    Okay, ik weet iets beters: fotos of slendermand grijpt je :Y)

    Ik durf nieeeet! D:
    Het is zo donker buiten... en... straks dan gebeurt er nog iets... D:
    En als jij slenderman bent vind ik het niet zo eng. :3
    Dan lijk het me wel awesome trouwens. x'D
    Kan ik lekker aan je tentakels trekken :'D
    OKE NEEE NIET DOORDENKEN!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 21:43 ]