Van de week had ik dus een mug vermoord met een waterpistool, en toen ik die dag erna wakker werd had ik 7 muggenbulten. En het jeukt zo fuckin' erg. ):
Iemand ook al last van muggen gehad deze zomer?
BeRavenclaw schreef:
Ik heb bijna nooit last van muggen :').
Ik word bijna nooit gestoken en als ik gestoken wordt het ik er een uur last van en dan is het weg:Y)
BeRavenclaw schreef:
Ik heb bijna nooit last van muggen :').
Ik word bijna nooit gestoken en als ik gestoken wordt het ik er een uur last van en dan is het weg:Y)
ze hadden het over een muggen plaag deze week de hele week nog geen een gezien als er geen muggenplaag is zitten ze hier met heel erg veel en is er wel een muggen plaag heb je er geen een weird
Avifors schreef:
Hahahaha!
Ik heb er ook last van, maar die vind ik echt wel goed, met een waterpistool, nu weet ik al zeker dat ik dat nooit moet proberen. :'D
Yea, ik heb m'n lesje wel geleerd; nooit een mug vermoorden met een waterpistool!
7 maar?
Ik heb ooit serieus 72 muggebulten op mijn benen gehad, ik was gek dat ik ze telde ja. xd
En ik werd dinsdag wakker, en alleen mijn linker boven arm zat onder. In totaal 21 muggebulten. Ze haten mij echt.
Poseidon schreef: 7 maar?
Ik heb ooit serieus 72 muggebulten op mijn benen gehad, ik was gek dat ik ze telde ja. xd
En ik werd dinsdag wakker, en alleen mijn linker boven arm zat onder. In totaal 21 muggebulten. Ze haten mij echt.
72. o.o Dat zijn er echt héél veel. Nu vind ik die 7 muggenbulten van mij wel meevallen. xd