• Ik was bevriend met een meisje, die was heel aardig en hield van schrijven en lezen en tekenen, en je kon er veel lol mee maken. Toen is ze veel gepest en in de tweede klas totaal verandert, nu draagt ze adidas vestjes, heeft ze bijna elke dag een ander vriendje, en is ze vaak bezopen. Dus ik had op Hyves gezet: Nog steeds denk ik eraan hoe vreselijk het is dat zo'n leuk iemand in zo'n huppel kan veranderen.

    Dat was een maand geleden ofzo.
    Dus mijn vader roept zo: Chris er staat iemand voor je aan de deur.
    Dus ik hoor al iemand tegen mijn vader zeggen: Ja hij had allemaal dingen over me gezegd enzo dat vind ik niet lief van hem hoor.

    Ik dacht, oh god het is haar, en ik ga na beneden.
    Zij stond daar met haar vriendje en nog iemand erbij, en ze zei zo: Ja wat ga jij dingen zeggen op twitter en grapjes maken en op hyves was dat over mij?
    Ik zo: Ik wil wel met je praten, laten we morgen afspreken en dan leg ik alles uit, dan zijn we tenminste alleen, zonder je vriend erbij.

    Toen liep ze weg, en die vrienden keken me echt hatelijk aan, met hun domme petjes en shag, ik dacht ja doe maar weer stoer.


    Sirieus ik ben helemaal boos nu, op twitter en hyves zeggen kanker dit kanker dat, en in het echt durft ze niks te zeggen, ze is nog steeds het bange meisje. Damn wat mis ik haar erg.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wel kut dat mensen zo veranderen. Ik maak het ook mee (krul) Ik zou idd ook afspreken, wie weet dringt het dan tot d'r door dat ze verkeerd bezig is.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Wat pesten allemaal met je doet he? :C

    Kutmensen, gosh. Als ik dat meemaakte was ik echt bang nu.


    <3

    Minsa schreef:
    Wat pesten allemaal met je doet he? :C


    Ik ben ook gepest en ben nooit zo drastisch veranderd. Maarja dat verschilt zeker ?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Minsa schreef:
    Wat pesten allemaal met je doet he? :C


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Kitchener schreef:
    Kutmensen, gosh. Als ik dat meemaakte was ik echt bang nu.

    Bang? waarom? ik moet toegeven dat ik het niet echt prettig vond dat die 2 jongens er bij stonden arrogant te doen, maar toch niet bang.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Minsa schreef:
    Wat pesten allemaal met je doet he? :C

    Well ik ben gepest en ben er verder positief aan verandert.. maar ja, bij sommige kan het ook anders.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Bang? waarom? ik moet toegeven dat ik het niet echt prettig vond dat die 2 jongens er bij stonden arrogant te doen, maar toch niet bang.


    weet niet, ik ben gewoon bang voor dat soort types. Ik heb het gevoel dat ze heel mijn leven kunnen verpesten.


    <3

    Phenomena schreef:
    Wel kut dat mensen zo veranderen. Ik maak het ook mee (krul) Ik zou idd ook afspreken, wie weet dringt het dan tot d'r door dat ze verkeerd bezig is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Kitchener schreef:
    (...)

    weet niet, ik ben gewoon bang voor dat soort types. Ik heb het gevoel dat ze heel mijn leven kunnen verpesten.

    Oh zo, tsja, je moet eerder ze uitlachen denk ik, omdat ze echt zielig zijn en hun leven verpesten. (In mijn opinie)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik ben zelf ook gepest maar ik ben van een(erge) zielenpoot naar iemand met die soms iets te veel praat, soms te veel lacht en domme dingen doet en blijkbaar grappige sarcastische opmerkingen maakt o.O in plaat van dat die ene meid in een huppelding veranderd ze koos de verkeerde weg D: die meidding moet haar gewoon schamen ¬¬


    Shoganai i ne~

    Oh, ik ken ook zulke mensen. Sommige mensen weten gewoon niet wie ze zijn en gaan meelopen. Ik weet zeker, als je alleen met dr bent, dan stort ze in en wordt ze het meisje dat je kent van vroeger. Ze doet alleen zo omdat ze dan stoer is voor dr vrienden.


    Destroy what destroys you.

    Phenomena schreef:
    Wel kut dat mensen zo veranderen. Ik maak het ook mee (krul) Ik zou idd ook afspreken, wie weet dringt het dan tot d'r door dat ze verkeerd bezig is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LuckyOne schreef:
    Oh, ik ken ook zulke mensen. Sommige mensen weten gewoon niet wie ze zijn en gaan meelopen. Ik weet zeker, als je alleen met dr bent, dan stort ze in en wordt ze het meisje dat je kent van vroeger. Ze doet alleen zo omdat ze dan stoer is voor dr vrienden.

    Daar heb je gelijk ik, nog voordat ze veranderde zei ze echt dingen tegen me van 'Chris ik heb eigenlijk alleen jou en ik kan bij jou mezelf zijn.' etc, en toen ik laatst met haar alleen was toen ze een huppel was had ik het er ook met haar over en zei ze; 'Ja maar als ik aan de andere vertel dat ik van RPG's en verhalen houd dan blijf ik toch forever alone'.

    Just.. stupid.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oh fuck.