• Serieus ik moet opgevrolijkt worden. Ik had echt al heel lang van alles komt wel goed. But 1 telefoontje vandaag heeft het allemaal verpest. Me moeder loopt hier te janken en alles. En ik kan er niet meer tegen. Serieus kan iemand me opvrolijken?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Wat is er gebeurd als ik vragen mag?

    Maar ehm .. het is nog een maand vakantie?

    Glue schreef:
    Wat is er gebeurd als ik vragen mag?

    Maar ehm .. het is nog een maand vakantie?

    Na ik ga nog liever naar school dan dat ik thuis blijf --'


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    nog maar een maandje en je mag terug naar school! halfway there! you can do it!

    ennneeeuh;; het feit dat vandaag ik en mijn vriendje 2 maanden samen zijn kan je toevallig opvrolijken?.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    nog maar een maandje en je mag terug naar school! halfway there! you can do it!

    ennneeeuh;; het feit dat vandaag ik en mijn vriendje 2 maanden samen zijn kan je toevallig opvrolijken?.

    hihi, gefeliciteerd :3


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ga naar youtube en tik in The Duck Story :3
    Of ga naar Vampire Weekend luisteren. Of ga servies stukgooien -al raad ik eieren meer aan anders wordt je moeder boos-


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hmm uhm luister je lievelingsliedje?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Aan de emoticon in de titel te zien, lijkt me dat niet echt nodig?
    Troost je mama zou ik zeggen. Dat troost elkaar.


    You are the poetry Shakespeare was missing.


    Luister gewoon naar Rebecca Black en lach om dit liedje. Tenzij je van Friday het liefst iets stuk wilt gaan slaan.

    Of ga naar buiten en koop je lievelingssnack. Buitenlucht + eten = win!


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zette harde muziek op en zing keihard mee.


    Olive

    luister Beirut, Gogol Bordello en Vampire Weekend!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    nog maar een maandje en je mag terug naar school! halfway there! you can do it!

    ennneeeuh;; het feit dat vandaag ik en mijn vriendje 2 maanden samen zijn kan je toevallig opvrolijken?.


    Hihi. Ik dertien maanden ^^
    Gefeli.

    Bekijk eens epic fails op Youtube. Altijd grappit n___n
    Soms helpt één vrolijk moment al. Hou dat moment vast, zolang als je kunt.
    I'm sure you can do it.

    Ga iets met je handen doen? Tekenen, beeldhouwen? Sporten? Alles even uit je hoofd filteren?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Shane Dawson!


    Food.

    Yoseob schreef:

    Luister gewoon naar Rebecca Black en lach om dit liedje. Tenzij je van Friday het liefst iets stuk wilt gaan slaan.

    Of ga naar buiten en koop je lievelingssnack. Buitenlucht + eten = win!

    Omg Rebecca heeft me gewoon opgevrolijkt lolol


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Allemaal fijne dingen opschrijven die je hebt meegemaakt, of misschien nog gaan komen... ^^ Count your blessings!