• Wat ik lees:
    -Harry Potter (elk personage)
    -Onbekende mensen
    -Manga/Anime


    Wat ik niet lees:
    -Justin Bieber
    -Twilight
    -One Direction


    Liefst zou ik verhalen willen zonder smilies en een goede spelling! (:


    Harmonia nectere passus.

    Drarry!
    Snakes & Lions



    Ever since Harry had a dream about Snakes and Lions slaying and murdering each other off, things are starting to shift at Hogwarts. An unlikely bond is forged, and one might even use a very dangerous word to describe it...Love

    Deze story bevat homoseksualiteit en sex
    © Erato


    Life is hard and then we die



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    Je leest het in My food diary. - Pro ana


    I feel guilty after every bite I take.




    Katherin,

    Het spijt mij, ik kan deze brief niet beginnen met ‘Lieve’ voor je naam te noteren, misschien dat jij dit snapt na deze gehele brief doorgelezen te hebben, misschien.
    Katherin, waarom zijn wij zo vervreemd van elkaar geraakt? De tijd dat wij elkaar aanvoelden, elkaar begrepen zonder een woord te hebben gesproken lijkt slechts nog een hersenspinsel. Het breekt mij dat zelfs jij mijn pijn niet meer voelt, mij in de ogen kijkt zonder te zien dat slechts het enige wat nog van mij over is een kleine hoop van ellende is. Het is verschrikkelijk te weten dat jij niet ziet hoe ik mij voel, dat jij mij niet meer begrijpt zoals jij vroeger deed. Katherin ik ben verloren, gevallen in een put waar ik niet meer uit omhoog zal komen. Mijn weg leid naar het licht. Ik wil niets, ik verbied je iets te doen om mijn bestaan te eren.
    Mijn bestaan was zinloos.

    Was getekend,
    Aurora



    Wanneer Katherin de brief van haar zuster in handen krijgt wil zij niet geloven dat zij weg is, haarzelf van het leven beroofd heeft. Wanhopig gaat zij opzoek naar haar zuster, wanneer zij deze vind dringt de werkelijkheid pas werkelijk tot haar door. Ze verwijt zichzelf van de dood van haar zuster.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...


    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]


    Dwalend door de druivenranken

    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 21:36 ]


    wth.

    The fountain of Youth - Herschreven

    - Herschreven -

    Amy's moeder heeft een grote fantasie. Ze is al jaren op zoek naar de fontein van de eeuwige jeugd. Wanneer Amy 13 jaar is, weet ze zeker dat ze hem gevonden heeft. Ze gaat op zoek.. Maar ze komt nooit meer terug.

    Nu is Amy 18, en ze is geslaagd voor haar Gymnasium diploma. Ze wil gaan studeren maar eerst wil ze verdergaan waar haar moeder gestopt is.


    Een verhaal met:
    - Onbekende Personen
    - Fantasie
    - Romantiek

    En bovenal; Herschreven, dus beter dan ooit!
    Elke dag schrijf ik wel éen of twee deeltjes, omdat ik zelf helemaal verliefd ben op het verhaal.

    The question of tomorrow.


    Stand up when it's all crashing down.


    • SPIRIT - DANCE • EARTH - PULSE • EXQUISITE - SHINE • EXTATIC - MOON •
    Het zit de zestienjarige Florence niet mee. Haar ouders en zus maken constant ruzie en betrekken haar er ook in, ze heeft maar één vriendin, en haar vriendje heeft het juist uitgemaakt. Verscheurd en vol verdriet valt ze in de armen van een mysterieuze jongen die ze ontmoet in de videotheek. Hij is zo romantisch 'dat hij wel lijkt weggelopen te zijn uit een sprookje', zoals Florence's vriendin Solange het zegt. Maar ze weet niet dat ze daarmee dichter bij de waarheid zit dan ze denkt...
    Paperbag Princess



    Elisa heeft weinig zin om vier weken te gaan kamperen met haar ouders en de wandelvrienden van haar vader. Zeker niet als die nogal vreemd blijken te zijn; ze mediteren, verbranden wierook, eten vegetarisch en lijken niets te weten van smartphones en modetrends. En dan moet ze de hele vakantie ook nog eens doorbrengen in één tent met de nogal wereldvreemde kinderen van deze mensen... Langzamerhand begint ze toch echter iets van vriendschap te voelen voor sommigen van hen, terwijl meerdere van de jongens haar wel zien zitten. Is ze bereid haar principes opzij te zetten?
    Last Daylight


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn story Traces of War gaat over de dochter van Ariana, de zus van Albus Dumbledore. Volgens roddels zou ze een Squib zijn en gestorven bij het gevecht tussen haar broer en Grindelwald, maar ik heb het een iets andere draai gegeven. De story zal dus gaan over Ariana's dochter die even oud is als Harry Potter en leeftijdsgenoten. (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:28 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    http://www.quizlet.nl/chapters/530949/donkerbruine-ogen-sa/

    Hopelijk vind je het leuk en wil je de tijd nemen het te lezen (: x

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:30 ]


    I love you Tim

    Blood Obsession


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    http://www.quizlet.nl/stories/53201/past-or-present-hp-fanfic/
    Mijn HP verhaal!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    daiyu schreef:
    Slytherin Pride || DM


    JAAA, die MOET je echt lezen ;D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wat is een On Direction verhaal eigenlijk?


    Read my story about impossible love <3!