• Hebben jullie weleens spijt dat je iets niet hebt gedaan of juist wel?

    Laatst was ik op vakantie & daar was een hele leuke jongen. Ik kon merken aan hoe hij deed dat hij mij ook wel leuk vond. Zijn nichtje met wie ik omging zat me de heletijd te pushen. Maar ik zei tegen haar dat het toch geen zin had omdat ik daar nog maar 3 dagen zou zijn.
    De hele vakantie konden we gewoon goed met elkaar praten en stuff.
    & toen ging ik weer naar huis.
    Nu heb ik echt spijt dat ik er niet verder op in was gegaan, en me zo terughoudend heb gedragen.
    Omdat ik weet dat ik misschien dan wel me eerste zoen (yes I know, never had before! ashamed) had kunnen hebben. Met een jongen die ik echt heel leuk vond & niet zomaar iemand in een discotheek ofzo.
    Nu zijn hun ook weer thuis maar we wonen te verweg & ik heb eigenlijk niets van hem om contact te houden (DOM) alleen zijn nichtje.
    HMPPF!


    Dus hebben jullie nog dingen die je graag kwijt zou willen?
    Waarvan je spijt hebt dat je het wel of juist niet hebt gedaan?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 21:46 ]

    Vraag zijn nummer aan zijn nichtje?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ow das jammer voor je. ): Maar je kan dus nog via je nichtje terug in contact komen met hem? Probeer dat eens. Hij zal vast blij zijn weer iets van je te horen. (:


    Ik wil een tuin vol egels

    Adrian schreef:
    Vraag zijn nummer aan zijn nichtje?


    Ja dat zou een logische stap zijn geweest.
    Maar ik ben nogal onzeker & probeer overal een excuus voor te vinden.
    Ik denk bij mezelf, hij doet ook niet echt moeite om mij te spreken dus misschien was het toch niet zo wederzijds als ik dacht..
    & dat soort dingen,

    awakening schreef:
    (...)

    Ja dat zou een logische stap zijn geweest.
    Maar ik ben nogal onzeker & probeer overal een excuus voor te vinden.
    Ik denk bij mezelf, hij doet ook niet echt moeite om mij te spreken dus misschien was het toch niet zo wederzijds als ik dacht..
    & dat soort dingen,

    Misschien weet hij wel niet dat zijn nichtje contact met jou heeft? Maar voel je nog iets voor hem?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Adrian schreef:
    (...)
    Misschien weet hij wel niet dat zijn nichtje contact met jou heeft? Maar voel je nog iets voor hem?


    Haha, 3 dagen geleden droomde ik opeens over hem & sindsdien moet ik er steeds aan denken. Ik denk wel dt ik nog iets voor hem voel maar ik ben nu echt bang dat het niet wederzijds was..

    awakening schreef:
    (...)

    Haha, 3 dagen geleden droomde ik opeens over hem & sindsdien moet ik er steeds aan denken. Ik denk wel dt ik nog iets voor hem voel maar ik ben nu echt bang dat het niet wederzijds was..

    Dan moet je gewoon is sturen, en als hij terug stuurt zul je het wel merken dat het wederzijds is (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    awakening schreef:
    (...)

    Haha, 3 dagen geleden droomde ik opeens over hem & sindsdien moet ik er steeds aan denken. Ik denk wel dt ik nog iets voor hem voel maar ik ben nu echt bang dat het niet wederzijds was..


    Ach, niet geschoten is altijd mis! Ik heb spijt van veel dingen die ik heb gedaan, voornamelijk foute beslissingen die ik heb gemaakt. Maar gelukkig heb ik alles zo'n beetje terug kunnen draaien, voor zover dat mogelijk was (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mensen van dingen waar je spijt hebt, foute beslissingen, leer je van. Als mens is dit heel normaal, because nobody is perfect. Zo dat wou ik ff kwijt..
    Verder.
    Zoek hem op, op hyves, vraag nummer nichtje. Stuur gwn es smsje van hee, alles goed, blablabla. Kijken hoe die reageert. Zo zie je vanzelf of het zo wederzijds is zo als je dacht! Als je niks doet, zul je er nooit achter komen. En das best wel zonde, niet dan?(A)

    Als je onzeker bent is het idd moeilijker voor je maar je zou het toch eens moeten proberen. Als je te lang wacht krijg je nog meer spijt!

    Misschien is hij ook zelf verlegen om terug contact met je te zoeken. Als het toch niet wederzijds blijkt te zijn dan weet je dat. Dan lig je tenminste niet meer de hele tijd te twijfelen.


    Ik wil een tuin vol egels

    oeh dat heb ik ook
    ik ben nu op vakantie, en in een stadje hier vlakbij zag ik een mega leuke jongen achter de bar staan, en hij zag mij oom wel zitten
    egt jammer dat ik er niet op in ben gegaan
    maar waarschijnlijk gaan we er nog een keertje heen :D dan sla ik mijn slag :Y)

    OT: dat is wel erg balen voor jou :( ik leef met je mee

    Nee. Ik heb bijna spijt dat ik wel naar die jongen op vakantie ben gegaan.


    Food.