• Ik heb aan het begin van de vakantie niet normaal erge ruzie met een vriendin van me gekregen. We hebben het toen wel geprobeerd uit te praten, en we hebben niet echt ruzie meer, maar de vriendschap is wel zo goed als over. Ze zei ook dat ze door hoe ik tegen haar heb gedaan (ik voelde me rot op school, zij was mijn enige vriendin, reageerde dat af op haar etc.) geen zin meer had om met me om te gaan. Alleen tijdens het laatste gesprek dat ik met haar had zei ik dus "misschien kunnen we elkaar in de vakantie gewoon even met rust laten, en het daarna opnieuw proberen."
    Toen antwoordde ze met ja dat is misschien nog wel een idee. Op dat moment bedacht ik me dat ik haar in de laatste week van de vakantie wel zou kunnen sms'en of ze iets leuks wilde doen, dat het dan misschien weer goed zou komen.
    Maar nu is dat over 3 weken en ben ik er niet meer zo zeker van dat dat gaat werken, en of ze dat ene dat dat wel een idee was gewoon zei om er even vanaf te zijn. Daarom wil ik even hulp met de tekst van dat sms'je. Ze weet dat ik spijt heb, dat hoeft er dus niet echt meer in. Maar kan iemand me helpen? Want dit is echt mijn laatste kans om het nog goed te maken, en die wil ik niet verkloten...


    Edit: Ik heb er iets van weten te maken:

    Hee, hoe is je vakantie? Misschien vind je dit een heel stom idee maar ik wilde vragen of je zin hebt om volgende week iets leuks te gaan doen, stad ofzo.. Ik heb iig superleuke vakantie, voel me zoveel beter nu.. & hoop dat t ook zo blijft. Maar ik mis je echt, en dat meen ik.
    x


    Goed, of moet ik nog iets eraan veranderen?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 11:29 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Anybody? (cat)
    Ja, ik weet dat topics omhoog schoppen niet mag, maar kan er dan niemand even reageren ofzo?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zou het niet weten sorry .
    Hopelijk komt wel alles goed strekte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zelf heb ik ook zoiets gehad: Alleen kwam die vriendin na de vakantie bij mij aankloppen om eht goed te maken..
    ik weet niet, zelf zou ik zoiets smsén van, ik heb goed nagedacht deze zomer, en ik hoop dat ozne vriendschap neit voor altijd kapot is want het ebtekend heel veel voro me. hopelijk kunnen we binnenkrot samen iets leuks doen?
    zoiets.. kweet ni XD

    Veel geluk ermee


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    uhm misschien kan je beginnen met een simpele hey? Dan weet je tenminste al dat ze antwoord?

    anyways veel succes


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rebelicious schreef:
    uhm misschien kan je beginnen met een simpele hey? Dan weet je tenminste al dat ze antwoord?

    anyways veel succes


    Je bedoelt sms'en? Maar je sms't toch niet naar iemand alleen hey? ;p maar dankje iig <3

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 19:40 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Niet enkel 'hey' sms'en.. Je kan iets zeggen als: 'He, alles goed? Het is weer een tijdje geleden, geen zin om iets te doen, een beetje bij te kletsen?'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Gewoon vragen of ze zin heeft om je weer eens te zien. Niet er een heel lang, zielig smsje van maken.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Giants schreef:
    Gewoon vragen of ze zin heeft om je weer eens te zien. Niet er een heel lang, zielig smsje van maken.

    Dit lijkt me het beste. Direct zijn, in ieder geval niet gaan doen alsof er niets gebeurt of er nuchter over doen. Laat zien dat het wat voor je betekent, de vriendschap.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    "Hey, ik weet dat het lang geleden is en het spijt me van toen. Heb je misschien zin om iets te gaan doen?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scum schreef:
    (...)
    Dit lijkt me het beste. Direct zijn, in ieder geval niet gaan doen alsof er niets gebeurt of er nuchter over doen. Laat zien dat het wat voor je betekent, de vriendschap.


    Is wat ik nu heb goed? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hee, hoe is je vakantie? Misschien vind je dit een heel stom idee maar ik wilde vragen of je zin hebt om volgende week iets leuks te gaan doen, stad ofzo.. Ik heb iig superleuke vakantie, voel me zoveel beter nu.. & hoop dat t ook zo blijft. Maar ik mis je echt, en dat meen ik.
    x

    Ik zou dat stom weg laten, je kan het beter positief brengen. bijv. "Vind je het misschien leuk om volgende week iets te gaan doen."


    I've never told a lie, and that makes me a liar.