• Heey!!
    Ik zoek rollen voor mijn serie!!

    Rollen:
    Alle maal bezet!! Hij is er trouwens al! mijn verhaal! in deel 7 stel ik jullie voor!;)

    xX



    Wat wil ik van je weten? DIT:
    -Rol:
    -NAAM:
    -LEEFTIJD(niet hoger als 18!):
    -LIKE'S:
    -DISLIKE'S:
    -WAT VINDT JE VAN TC??:
    -Waarom wil je die rol??:
    -Plaatje(mag Scene zijn!):
    -Tekstje!!:

    Ik kies de gene die het meeste bij het verhaal past!Niet de eerst! Dus wees gerust,iederen heeft gelijke kansen!!!;)


    Om 19.00 maak ik bekent wie welke rol heeft!;)

    ow jaa nog één dingetje als je niet in vult wat je van TC vind heb je de rol zowie zo NIET!! Sorry maar dat hoort ook bij mijn vrage lijstje heá!;)


    Hij is er!! Mijn Quiz!!:D:D

    [url] http://www.quizlet.nl/quiz/220055/why-do-i-said-quotits-over-tomquot-tc-timesdeel-7times/ [/url]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    NAAM: Annelies

    -LEEFTIJD(niet hoger als 18!): 17

    -LIKE'S: Vrienden, muziek, Hello Kitty, familie, and all thet stuff

    -DISLIKE'S: Arrogante en irritante mensen, spinnen insecten en egotrippers

    -WAT VINDT JE VAN TC??: Ik vind het wel mooi geschreven enzoo!

    -Waarom wil je die rol??: Omdat ik Karin lieft <3

    -Plaatje(mag Scene zijn!):

    -Tekstje!!: http://farm4.static.flickr.com/3037/2518301192_e7db104b3d.jpg?v=0

    Haaii lovely peopz<3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al mocht doorhebben Annelies en al 17 hele jaren leef ik op deze coole planeet. Jepjep, ik ben bijna volwasssen [/Bouwt een feestje]. Haha, jaah daaarben ik happy om want dan mag ik eindelijk met de auto rijden. Achajh, verder wat over mij. Ik heb dus blond haar met helder blauwe ogen zoals je op deze foto ziet en ook heb ik een piercing in m'n bovenlip. Cool is hij niet? Mijn zus noemt dat een Marilyn Monroe stipje omdat Marilyn zo'n stipje had recht boven d'r lip. Okay, wat verder over mijzelf. Ik heb dus 2 zussen Stéfani&Rani en mijn ouders zijn nog altijd bij elkaar. Wat ik zelf niet zo leuk vind want, ze ruzieën elke dag echt waar! Voor de rest houd ik veel van m'n vrienden, familie, muziek, m'n haar, Hello Kitty, chocolade, CreamCup's, CupCake's en cadeautjes maar ik heb een veelste grote hekel aan irritante en arrogante mensen, spinnen, insecten en egotrippers. Serieus, als je een spin of insect naast mij zet gil ik heel de buurt bijeen. Maar, whoops, ik denk dat mijn tekstje een klein beetje te lang word dus ga maar naar de andere mensen hun coole leven kijken want ik ga hier afronden.

    KissEz <3

    Schat, stuur me PB want k moet zo weg!!

    Schat, stuur me PB want k moet zo weg!!


    zal ik doen!;)

    En welke rol wilde je nou weer?
    vriendin of nichtje??

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Uhmm als nichtje zelf niet meer kan BF ^^

    Uhmm als nichtje zelf niet meer kan BF ^^


    okee!;)
    ik zal kijke!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb mijn info gestuurd! x]


    okee!;)


    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rol: BF Nichtje
    NAAM: Kim
    LEEFTIJD(niet hoger als 18!): 17 Jaar
    LIKE'S: Koppig,Stil,Verlegen
    DISLIKE'S: Huppels
    Waarom wil je die rol??: Lijkt me is leuk om hun nichtje te zijnn inplaats van vriendin
    Plaatje(mag Scene zijn!): Pak er maar 1 uit me fotoboek
    Tekstje!!: Hoii,ik ben dus Kim en heb lang zwart mooi haar en donkerbruine ogen. Ik ben niet zo groot maar wel erg dun. Veel jongens zijn verliefd op me maar ik ben liever vrienden met ze. Ik lijk Chinees maar ben gewoon Duits. Ehhm DOEII!!


    wil je bitte zegge wat je van TC vindt??


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat wil ik van je weten? DIT:

    -Rol
    Georg's vriending
    -NAAM: Avril:

    -LEEFTIJD(niet hoger als 18!): 16:P

    -LIKE'S: skaten, TH vooral Georg, rondhangen geen vriendinnen alleen maar met jongens:P, gitaar spelen zingen

    -DISLIKE'S: huppelkutten leugenaars

    -WAT VINDT JE VAN TC??: TC vind ik gewoon prachtig kijk wat er tussen die 2 bloeit een mooi liefde(A)

    -Waarom wil je die rol??:
    omdat Georg een schat is:)
    -Plaatje(mag Scene zijn!): http://i1.tinypic.com/okbhj6.jpg

    -Tekstje!!: mijn leven is wat dramatisch:P.
    sinsd mijn 8e leef ik op straat want mijn ouders me hebben afgestoten want ze mishandelde me verder is het straat leven chill:P ik kan met alleen jongens op schieten ik vertrouw hun meer dan meisjes:P


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    al gekozen?


    Lalalalalalalala.

    al gekozen?


    ja ! en ik zoek nog 3 rollen!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.