• Ik heb dus een suggestie/idee. Nou, er is dus Image Of The Month, misschien zou het leuk zijn om iets in de vorm te doen (een wedstrijd dus) om een Template te maken voor heel Quizlet. Wie de mooiste maakt, die Template wordt voor een maand/week/... ingesteld. En ofzo dat je dan op een knopje kunt drukken om die te behouden bij je eigen Templates. Omdat vele de Template die nu is, nogal saai vinden. Het is maar een idee/suggestie so don't judge me.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 17:39 ]

    Ehh nee dankje XD want anders word het voor mijn hoofd te veel wennen van al die kleuren die telkens veranderen.. ik vind dit wel lekker neutraal en rustig (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Ehh nee dankje XD want anders word het voor mijn hoofd te veel wennen van al die kleuren die telkens veranderen.. ik vind dit wel lekker neutraal en rustig (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Fellatio schreef:
    Ehh nee dankje XD want anders word het voor mijn hoofd te veel wennen van al die kleuren die telkens veranderen.. ik vind dit wel lekker neutraal en rustig (:

    Ja, dit.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Fellatio schreef:
    Ehh nee dankje XD want anders word het voor mijn hoofd te veel wennen van al die kleuren die telkens veranderen.. ik vind dit wel lekker neutraal en rustig (:

    Ik vind het een heel leuk idee, als je zelf kan instellen of je 'm ziet of niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 17:06 ]


    Am I gay? I am ecstatic!

    Ik vind deze template juist handig, ik weet niet, ik vind hem wel fijn.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het een leuk idee. Alleen deze kleuren van Q ben ik al zo lang gewend dat ik het bij Quizlet vind horen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 17:06 ]


    <3

    Fellatio schreef:
    Ehh nee dankje XD want anders word het voor mijn hoofd te veel wennen van al die kleuren die telkens veranderen.. ik vind dit wel lekker neutraal en rustig (:

    Fellatio schreef:
    Ehh nee dankje XD want anders word het voor mijn hoofd te veel wennen van al die kleuren die telkens veranderen.. ik vind dit wel lekker neutraal en rustig (:


    Ex astris, sciencia

    Volgens mij was er zo al eens iets gezegd door de mods. En het is er nooit van gekomen. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Een wedstijd vind ik niet erg, maar dan wil ik hem wel zelf niet zien, want ik ben niet zo voor die templates.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Neen, deze template doet me altijd aan Quizlet denken, vind ik fijner dan dat het opeens word veranderd. :Y)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Goed idee, deze templetate begint te irriteren. En zo ziet Q er ook creatiever uit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.