Ik weet niet of er al eerder zon suggestie is geweest, mr toch stel ik het even voor:
Je kan geen foto's plaatsen in een gastenboekbericht, en ik vind dat best jammer, dus voor of niet voor?
Als Q er niet langzamer van wordt, ben ik voor. Maar het zou dan wel fijn zijn als je - net als op het forum - niet meer dan drie plaatjes kan doen, anders wordt je nog overspoeld met plaatjes xd
Ballad schreef:
Als Q er niet langzamer van wordt, ben ik voor. Maar het zou dan wel fijn zijn als je - net als op het forum - niet meer dan drie plaatjes kan doen, anders wordt je nog overspoeld met plaatjes xd
Terwijl sommige mensjes er meer dan 3 kunnen not fair
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Ballad schreef:
Terwijl sommige mensjes er meer dan 3 kunnen not fair
Dat ligt aan welk formaat je gebruikt (: We zijn ook nog aan het uitzoeken wat er precies scheelt, maar er is verschil in JPG, PNG en GIF (:
& tegen. Ik zou het irritant vinden en de site zal er sowieso trager door worden en de pagina's zullen langzamer laden.