• Ik heb een vriendin, waarvan haar moeder een tijdje geleden is overleden. Het is mijn beste vriendin, dus ik was daar best mee betrokken. Mijn vriendin kon het altijd goed vinden met mijn moeder, maar de laatste tijd is het wel heel erg. Ze noemt haar zelfs 'mams' en mijn moeder noemt haar 'haar tweede dochter'. Ik weet niet hoor, maar ik vind het echt vreemd ;/ Gisteren sms'te die vriendin naar mijn moeder en noemde haar ook weer mams en lieverd en weet ik het wat.


    To infinity and beyond •

    CowardlyLion schreef:
    Het kan zijn dat ze gewoon een soort moederfiguur nodig heeft.
    Daar is opzich niets mis mee, maar wel als het uit de hand loopt en als het jou dwars gaat zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kan me wel voorstellen dat je vriendin zo doet, omdat ze een moederfiguur mist en jouw moeder zich ook over haar ontfermt. Zolang jouw moeder haar maar niet gaat voortrekken lijkt het me niet erg, toch?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Ik kan me wel voorstellen dat je vriendin zo doet, omdat ze een moederfiguur mist en jouw moeder zich ook over haar ontfermt. Zolang jouw moeder haar maar niet gaat voortrekken lijkt het me niet erg, toch?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik denk dat jou vriendin waarschijnlijk een moeder figuur zoekt in jou moeder. Niet bewust, maar onbewust, omdat wanneer je iets heel dierbaars kwijt raakt, je soms op zoek gaat naar vervanging. Of zo iets.


    Alleen maar tranen van geluk

    als ik bij een vriend kom zeg ik wel eens: 'en ik ben weer thuis'

    gwn voor de lol, want ik kom daar nogal vaak XD

    maar mams ofzo, gaat te ver,,

    maar zoals Rowling zegt: ze is wss gwn op zoek naar vervanging.. en jou moeder stond daar het dichtste bij..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky