• Ik heb een vriendin, waarvan haar moeder een tijdje geleden is overleden. Het is mijn beste vriendin, dus ik was daar best mee betrokken. Mijn vriendin kon het altijd goed vinden met mijn moeder, maar de laatste tijd is het wel heel erg. Ze noemt haar zelfs 'mams' en mijn moeder noemt haar 'haar tweede dochter'. Ik weet niet hoor, maar ik vind het echt vreemd ;/ Gisteren sms'te die vriendin naar mijn moeder en noemde haar ook weer mams en lieverd en weet ik het wat.


    To infinity and beyond •

    Ik kan het zelf ook heel goed vinden met de moeder van mijn beste vriendin. We hebben gewoon echt een klik en het voelt daar echt als een tweede thuis voor mij. Maar die moeder 'mams' noemen vind ik wel ver gaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het kan zijn dat ze gewoon een soort moederfiguur nodig heeft.
    Daar is opzich niets mis mee, maar wel als het uit de hand loopt en als het jou dwars gaat zitten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat vind ik wel heel erg klef worden... Misschien heeft je vriendin jouw moeder nodig als een soort steun om het verlies van haar moeder te verwerken.


    I am an idiot, I move.

    Inderdaad een beetje vreemd, natuurlijk mist ze het wel en zo. Maar goed, het lijkt me dat het jou ook een beetje 'verstoten' laat voelen of zo. Misschien dat dat een te groot woord is. :3


    Smile and live.

    CowardlyLion schreef:
    Het kan zijn dat ze gewoon een soort moederfiguur nodig heeft.
    Daar is opzich niets mis mee, maar wel als het uit de hand loopt en als het jou dwars gaat zitten.


    None but ourselves can free our minds.

    Ach boeie.

    Ze heeft een moeder nodig en vind die in jouw moeder.

    Ben blij voor haar.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:01 ]

    Hale schreef:
    Ach boeie.

    Ze heeft een moeder nodig en vind die in jouw moeder.

    Ben blij voor haar.


    Nou ik vind dat boeien ja (:


    To infinity and beyond •

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Nou ik vind dat boeien ja (:


    Dat kwam er verkeerd uit.

    Als je er echt moeite me hebt ga dan met haar praten. En dan leg je het haar rustig uit.

    Ik noe ijn schoon moeder ook mam,En mijn beste vriendin noemt mijn moeser ook mama dus bij mij is dat heel normaal.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    De stiefvader van mijn beste vriendin is mijn beste vriend. Zij zijn de twee die het dichtst bij me staan. Maar dat lijkt hier dus niet echt op want ik noem hem geen pappa fso XD is ie ook niet voor me


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarschijnlijk heeft ze een soort moederfiguur nodig.. ach, ik zou het niet als een bedreiging zien. Ik vind het vooral erg lief.


    ars moriendi

    Ik begrijp haar wel om eerlijk te zijn. Jullie zitten waarschijnlijk beide in je puberteit en zij heeft misschien heel veel nood aan een moederfiguur nu haar eigen moeder er niet meer voor haar is.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tortuga schreef:
    Waarschijnlijk heeft ze een soort moederfiguur nodig.. ach, ik zou het niet als een bedreiging zien. Ik vind het vooral erg lief.


    Let it come and let it be

    De beste vriend van mijn broer op bassischool, noemde mijn moeder ook wel eens mam en zo en mijn moeder noemde hem ook 2e zoon.


    (Be)lieve in (you)rself

    De vriendinnen van mijn zus hebben een hele goede band met mijn moeder. Soms zegt mijn zus 'Oh je andere dochter belt'. Maar 'mams'zeggen is idd te ver..Mischien heeft ze een moederfiguur nodig die zij niet meer heeft.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!