• Ik was dus net met mijn vriend aan de telefoon om te zeggen dat ik verkering met hem wil en mijn ex-vriend om het met hem uit te maken. (dat klinkt sletterig he lees dit topic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=108863) Komt mijn stiefmoeder de kamer binnen. Gaat ze wat in mijn laadjes kijken en ziet ze mijn pakje condooms liggen. 'Wat moet jij met condooms' 'Doen wat jij en papa ook doen'. Word ze allemaal boos en gooit ze de condooms na mijn hoofd toe. Om vervolgens na mijn vader te gaan om te vertellen wat ze gezien heeft.

    -vaag wijf-.

    Dat moest ik met juilie delen!

    Iemand ook grappige verhalen over familieleden?.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 20:42 ]

    C18 schreef:
    (...)
    Ooh I see..
    Ja, wat je vriend (of exvriend tegenwoordig..?) aan het flikken is, zou ik ook niet waarderen mocht ik in jouw plaats zitten. Maar ik zou het dan eerst ter sprake stellen in plaats van meteen naar een ander toerennen. (Of heb je 't er al met hem over gehad, in dat geval zeg ik niks :'D). Bovendien dwing je respect af als je als meisje jezelf niet meteen op een presenteerblaadje aanbiedt, zij het nu met seks of met een relatie.
    Het is natuurlijk erg verleidelijk om te zeggen 'Volg je hart', maar wat als er kwesties zijn waarbij je absoluut je verstand nodig heeft?
    Naja, het is ook een kwestie van vallen en opstaan en dit soort zaken blijft altijd wel een soort Russisch roulette..



    Presteer blaadje?

    Mag ik vragen wat je daar mee bedoeld?

    MrsLovett schreef:
    Wtf? Ze kan beter blij zijn dat je het veilig doet i.p.v. boos worden. Raar mens


    You're beautiful.

    Hale schreef:
    (...)


    Presteer blaadje?

    Mag ik vragen wat je daar mee bedoeld?


    Presteer blaadje = Easy to get en dat is iets negatiefs

    En wat heb jij een kut stiefmoeder, mijn stiefmoeder zou me aankijken, lachen en weer mijn kamer uitlopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MoonWarrior schreef:
    (...)

    Presteer blaadje = Easy to get en dat is iets negatiefs

    En wat heb jij een kut stiefmoeder, mijn stiefmoeder zou me aankijken, lachen en weer mijn kamer uitlopen.


    Ik ben niet 'easy to get'. Als je me in het echte leven zou kennen zou je weten dat ik classy ben.

    En ja ze is inderdaad kut.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ben niet 'easy to get'. Als je me in het echte leven zou kennen zou je weten dat ik classy ben.

    En ja ze is inderdaad kut.

    Ik zeg ook niet dat je het bent, zoiets zeg ik niet snel.

    Op zon stiefmoeder zou ik elke dag kwaad worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol ik zou de condooms teruggooien. (krul)


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Lol ik zou de condooms teruggooien. (krul)

    Ik weet wat beters, open scheuren en het condoom zelf terug gooien ^^

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 0:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MoonWarrior schreef:
    (...)
    Ik weet wat beters, open scheuren en het condoom zelf terug gooien ^^
    Oehhh _O_


    Rainbows on my staircase ~

    Haha, ze moet juist blij zijn dat je het veilig doet :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wauw ik vind wel dat iedereen ze mening klaar heeft over dat sex we weten niet hoe lang ze met haar ex vriend al in een relatie zat!


    Better a witty fool than a foolish wit

    Zomerr schreef:
    Wauw ik vind wel dat iedereen ze mening klaar heeft over dat sex we weten niet hoe lang ze met haar ex vriend al in een relatie zat!


    amen.

    Hahaha die vond ik best wel goed :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Lol daarom heb ik nooit condooms op mijn kamer :'D Meneer neemt ze maar mee haha


    -

    Heeft er ook mee te zien hoe oud je bent natuurlijk (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Neeee alleeen dat me vader is een scheet liet toen we in de stad liepen en er liepen mensen achter ons ;d


    Life is hard.