• Ik was dus net met mijn vriend aan de telefoon om te zeggen dat ik verkering met hem wil en mijn ex-vriend om het met hem uit te maken. (dat klinkt sletterig he lees dit topic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=108863) Komt mijn stiefmoeder de kamer binnen. Gaat ze wat in mijn laadjes kijken en ziet ze mijn pakje condooms liggen. 'Wat moet jij met condooms' 'Doen wat jij en papa ook doen'. Word ze allemaal boos en gooit ze de condooms na mijn hoofd toe. Om vervolgens na mijn vader te gaan om te vertellen wat ze gezien heeft.

    -vaag wijf-.

    Dat moest ik met juilie delen!

    Iemand ook grappige verhalen over familieleden?.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 20:42 ]

    Wtf? Ze kan beter blij zijn dat je het veilig doet i.p.v. boos worden. Raar mens

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 20:41 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    daarom laat ik mijn ouders nooit in mijn laadjes kijken
    niet dat daar condooms in liggen, maargoed xD

    Boh. Ik had gehoopt dat je een andere keuze zou maken, maar dat wil je vast niet horen. :]
    Maar persoonlijk zou ik er ook niet zo over te spreken zijn als mijn 13-jarige dochter ineens al seks blijkt te hebben.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als mijn stiefvader dat zou vragen, zou ik mijn grote bek opentrekken en zeggen: 'Iets doen waarvoor jij een hoer nodig hebt!' Ja oké, tussen ons is het echt pure haat :'D

    Euh, grappigs.... Nou mijn oma is serieus aan het "daten' :'D


    Let it come and let it be

    Thunderwitch schreef:
    Boh. Ik had gehoopt dat je een andere keuze zou maken, maar dat wil je vast niet horen. :]
    Maar persoonlijk zou ik er ook niet zo over te spreken zijn als mijn 13-jarige dochter ineens al seks blijkt te hebben.


    Andere keuze?

    Hale schreef:
    (...)

    Andere keuze?


    Ik had gehoopt dat je bij je vriendje zou blijven en je beste vriend zou afwijzen. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind dat niet normaal als iemand zomaar je kamer binnenkomt en vervolgens ook nog in je lades kijkt.
    Ik wil niet stoken, maar dan moest ze het al eens gezien hebben, of er wat van weten.

    En ik snap het probleem niet, beter dat je het met condoom doet, neem ik aan...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Thunderwitch schreef:
    (...)

    Ik had gehoopt dat je bij je vriendje zou blijven en je beste vriend zou afwijzen. :]


    Ik heb na mijn hart geluisterd.

    Haha bij mij komt amper iemand in mijn kamer zonder dat ik er ben + als ik er wel ben komen ze alsnog amper me kamer binnen. me ma alleen om te stofzuigen of kleren te brengen en als ik er zelf ook ben dan met mijn kleine broertje van 1 nog eventjes op bezoek voordat hij naar bed ga.

    Ja mijn kamer is gewoon heilig XD en ik heb dus liever niet dat iemand daar komt zonder dat ik er ben ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hale schreef:
    (...)

    Ik heb na mijn hart geluisterd.


    Ach zo. Dan zwijg ik al. Naar je hart luisteren is waarschijnlijk wel het beste dat je in zo'n situatie kan doen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    Boh. Ik had gehoopt dat je een andere keuze zou maken, maar dat wil je vast niet horen. :]
    Maar persoonlijk zou ik er ook niet zo over te spreken zijn als mijn 13-jarige dochter ineens al seks blijkt te hebben.

    Indeed.
    13 jaar en al met de benen wijd? Oke.. juist. Hou m'n bek al. Denk dat mijn moeder me naar een gesticht zou sturen :'] Dus ik kan de reactie van jouw stiefmoeder me dondersgoed voorstellen.
    Naja, beter dan dat je het onveilig doet iig.
    En ja, wat die beste vriend van je aan het doen is, is ook niet bepaald netjes :] Een relatie verzieken met sms'jes en goedkope hiphopmuziek. 't Is mijn leven niet, kunnen we dan nog zeggen :]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 20:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Indeed.
    13 jaar en al met de benen wijd? Oke.. juist. Hou m'n bek al. Denk dat mijn moeder me naar een gesticht zou sturen :'] Dus ik kan de reactie van jouw stiefmoeder me dondersgoed voorstellen.
    Naja, beter dan dat je het onveilig doet iig.
    En ja, wat die beste vriend van je aan het doen is, is ook niet bepaald netjes :] Een relatie verzieken met sms'jes en goedkope hiphopmuziek. 't Is mijn leven niet, kunnen we dan nog zeggen :]


    13 jaar, Nee 15 bijna 16.

    Hij heeft die relatie niet verziekt. Het was sowiezo geen goeie relatie.

    Meneer kwam half vier in de ochtend pas thuis en kwam dan bij mij in bed liggen. Ja fuckoff!. Mijn vader zag het wel maar vond dat ik zelf keuzes moest maken met mijn vaders advies. En dat heb ik gedaan.

    Het was ook echt dat ik aan de telefoon zat. anders had ik haar me kamer uitgepleurd!!!!

    MrsLovett schreef:
    Wtf? Ze kan beter blij zijn dat je het veilig doet i.p.v. boos worden. Raar mens


    Heel raar mens.

    Hale schreef:
    (...)

    13 jaar, Nee 15 bijna 16.

    Hij heeft die relatie niet verziekt. Het was sowiezo geen goeie relatie.

    Meneer kwam half vier in de ochtend pas thuis en kwam dan bij mij in bed liggen. Ja fuckoff!. Mijn vader zag het wel maar vond dat ik zelf keuzes moest maken met mijn vaders advies. En dat heb ik gedaan.

    Ooh I see..
    Ja, wat je vriend (of exvriend tegenwoordig..?) aan het flikken is, zou ik ook niet waarderen mocht ik in jouw plaats zitten. Maar ik zou het dan eerst ter sprake stellen in plaats van meteen naar een ander toerennen. (Of heb je 't er al met hem over gehad, in dat geval zeg ik niks :'D). Bovendien dwing je respect af als je als meisje jezelf niet meteen op een presenteerblaadje aanbiedt, zij het nu met seks of met een relatie.
    Het is natuurlijk erg verleidelijk om te zeggen 'Volg je hart', maar wat als er kwesties zijn waarbij je absoluut je verstand nodig heeft?
    Naja, het is ook een kwestie van vallen en opstaan en dit soort zaken blijft altijd wel een soort Russisch roulette..

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste