• Elke dooddoener mag zich hier melden om gesprekken te voeren over de heer van het duister, dooddoener taken of iets anders met Voldemort of ons werk.






    En modderbloedjes of dreuzels...Wegwezen!!!!AVADA KEDAVRA!




    Dit heeft niks te maken met zwadderich dit is iets voor puur dooddoeners!!!!

    alleen berichtjes over dooddoeners ov de heer van het duister

    NIET OVER JHONNY DEPP OF SLYTHERIN COMONROOM!!!!:@

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 20:22 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oppugno schreef:
    (...)
    Johnny Depp is geen wizard, Voldie wel! En Johnny kan niet met slangetjes praten, maar hij kan wel heel goed Sweeney Todd spelen en Willie Wonka :)


    Doooh en Jack Sparrow, don't forget Captain Jack Sparrow. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Johnny Depp. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, nu gaat dit topic over Johnny Depp in plaats van over dooddoeners xD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Johnny as Jack Sparrow is plain Epic <3
    en in die film Chocolat is hij romantisch :3

    (En we houden ons aan de regels, we praten neit over JHONNY DEPP. die ken ik niet:Y) )


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké, volgens mij kun je de titel beter veranderen in: Johnny Depp is onze god :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Maar wat precies zijn dooddoeners eigenlijk? - ik heb eindelijk de moed het te vragen ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Maar wat precies zijn dooddoeners eigenlijk? - ik heb eindelijk de moed het te vragen ;D


    .. you funny person :3
    nou uh, de volgelingen van Voldermort. (Van Harry Potter)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 10:31 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    .. you funny person :3
    nou uh, de volgelingen van Voldermort. (Van Harry Potter)


    Ooohhh... Nou bedankt, weer een mysterie opgehelderd. ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Basilisk schreef:
    Oké, volgens mij kun je de titel beter veranderen in: Johnny Depp is onze god :'D


    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 10:38 ]


    ars moriendi

    Romanian schreef:
    (...)

    Doooh en Jack Sparrow, don't forget Captain Jack Sparrow. :9~

    Dat is toch die ene waar hij eyeliner op heeft?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Voldie moet naar de plastisch chirurg.
    Zijn neus is afgestroven.


    Food.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dat is toch die ene waar hij eyeliner op heeft?


    Klopt.


    ars moriendi

    Emerge schreef:
    Voldie moet naar de plastisch chirurg.
    Zijn neus is afgestroven.



    Oké ik las eerst afgesnoven :'DDD
    Maar ja, hij moet zich ombouwen tot Johnny Depp, ik wed dan dat hij veel meer dooddoeners krijgt/hem joinen :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)


    Oké ik las eerst afgesnoven :'DDD
    Maar ja, hij moet zich ombouwen tot Johnny Depp, ik wed dan dat hij veel meer dooddoeners krijgt/hem joinen :Y)

    Dan is de duistere zijde níet te weerstaan, dude. :9~


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)


    Klopt.

    ieuw.


    @Basilisk (Kristy toch? Of was dat je naam niet?) Haha ja, dan blijf ik met plezier 24/7 bij hem in de buurt :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...