• 5 Boys. 1 Band. 1 Dream. One Direction! <3



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    (...)ja ik dus ook! en ik heb ook altijd best veel wondjes op mijn lichaam, ook doordat ik als het warm weer is eczeem krijg - ik weet niet of je het zo schrijft haha - en dat prikt dan echt zó erg. en ik kan niet wachten tot 21 november (:


    jaa volgens mij schrijf je dat zo, ik haat het echt gewoon dat vuile water in u mond krijgen en als je uit het water komt pikt alles ( dat kan ook wel aan mij liggen hoor :f)hahaha maar ach wij gaan eigenlijk nooit naar de zee (;


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    jaa volgens mij schrijf je dat zo, ik haat het echt gewoon dat vuile water in u mond krijgen en als je uit het water komt pikt alles ( dat kan ook wel aan mij liggen hoor :f)hahaha maar ach wij gaan eigenlijk nooit naar de zee (;
    ik ga hier weleens naar het strand maar ga niet zwemmen, en op vakantie ga ik ook alleen maar liggen zonnen, en dan vind mijn pa me gek dat ik niet ga zwemmen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)ik ga hier weleens naar het strand maar ga niet zwemmen, en op vakantie ga ik ook alleen maar liggen zonnen, en dan vind mijn pa me gek dat ik niet ga zwemmen (:


    Jaa, ik ging een keer met vriendinnen naar de zee, toen die in het water wilde zei ik, 'oh ik kom straks wel' maar ik ben niet geweest alea enkel tot het begin waar enkel de voeten nat worden (:


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Jaa, ik ging een keer met vriendinnen naar de zee, toen die in het water wilde zei ik, 'oh ik kom straks wel' maar ik ben niet geweest alea enkel tot het begin waar enkel de voeten nat worden (:
    haha ja dat is ook het enige waar ik mee in het water ga, maar ik ging ook een keer naar het strand toen er een paar jongens mee waren, en die vonden het natuurlijk weer leuk om me in het water te gooien (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)haha ja dat is ook het enige waar ik mee in het water ga, maar ik ging ook een keer naar het strand toen er een paar jongens mee waren, en die vonden het natuurlijk weer leuk om me in het water te gooien (:


    hahaha, ja dat is zo typisch aan jongens ^^


    i'm broken, do you hear me.

    wie maakt zo eigenlijk nieuw topic :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik kan niet :Y) gaat moeilijk met iPod


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    wil ik wel doen anders ^^


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    wil ik wel doen anders ^^
    is goed (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    hahahahaaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    het is er al, maar dat komt omdat ik misschien weg ben als het zou starten ^^ hahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:

    hahahahaaha.


    dat kopje :D


    i'm broken, do you hear me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    het is er al, maar dat komt omdat ik misschien weg ben als het zou starten ^^ hahahaha
    hahaha is goed hoor (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If you spread your wings, you can fly away with me.