Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie en wilde me met iets nuttigs bezig houden, daarom had ik besloten om mijn facebookprofiel op te schonen. Het is al een jaar of twee oud en ik heb alle dingen verwijderd waarmee ik niks meer te maken wil hebben. Oude vrienden, mensen die ik niet ken of geen contact meer mee heb. Foto's waarvoor ik me schaam en tags die speciaal geplaats waren op erge, onverwachte foto's. Reacties die belachelijk zijn en reacties van ex-vrienden op mijn foto's, waarmee ik niks meer te maken wil hebben. Ik heb mijn statussen ververst en diegene die echt belachelijk waren, verwijderd.
Mijn profiel is helemaal opgeschoont en ik lijk een totaal andere persoon en niet meer 'Veranika, dat veel te hypere, actieve kind dat aandacht te kort heeft', maar 'Viviee, dat meisje dat zich niks aantrekt van anderen en geniet van de kleine dingen en geen aandacht hoeft'.
Eerlijk? Het lijkt alsof er een deel van me is gestorven - hoe vreemd het ook mag klinken. En ik vind het totaal niet erg. Ik heb op die site veel gezet en ik heb eigenlijk gezien hoe ik gegroeid ben van dat onzekere kleine meisje naar de persoon wie ik nu ben en daar ben ik blij om. En vanaf nu beloof ik mezelf om nooit meer terug te keren naar die tijden waar ik me iets aantrok van de mensen die iets over me zeiden, want ze zijn het allemaal niet waard
& welke nuttige bezigheid hebben jullie vandaag gedaan?
Olive