• Yay!! (cat)
    Ik ben vorige week een weekje op vakantie/kamp geweest met mentaal gehandicapten, als monitor. Ik had daar de tijd van mijn leven (en yay, me is in love, helaas heeft hij een vriendin --> Het is een monitor!!)
    En nu, nu ga ik vanaf 16 augustus nog een weekje op vakantie met mentaal gehandicapten!
    Echt, mijn geluk kan niet meer op!
    Ik heb voor mijn tweede vakantie wel een trektocht in Schotland moeten afzeggen, maar dat interesseert me niet, ik wilde toch niet gaan (baby)

    Nou; tell me jouw leukste vakantiemomenten we willen dit topic een beetje nuttig houden he


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oeh, wat tof :3

    Ik ben naar een HP marathon geweest, Bruno Mars concert, heb gelogeerd en veel gewerkt 8)
    en morgen ga ik naar Den Haag en overmorgen naar We Will Rock You _O_
    oh, en een van de meest bijzondere dingen is dat ik momenteel mijn kamer aan het opruimen ben :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aurox schreef:
    Oeh, wat tof :3

    Ik ben naar een HP marathon geweest, Bruno Mars concert, heb gelogeerd en veel gewerkt 8)
    en morgen ga ik naar Den Haag en overmorgen naar We Will Rock You _O_
    oh, en een van de meest bijzondere dingen is dat ik momenteel mijn kamer aan het opruimen ben :'D

    Oh no, mijn kamer! Die is nog 1 grote rommel.. Wanna help?(baby)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    (...)
    Oh no, mijn kamer! Die is nog 1 grote rommel.. Wanna help?(baby)
    Hahaha, liever niet :3
    Ben zaterdag begonnen en dat was niet af, maar zondag moest ik werken, maandag kreeg ik hem ook niet af en dinsdag moest ik werken, dus vandaag krijg ik het af en dan heb ik het wel weer gehad voor een tijdje :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.