riverdale schreef:
(...)ik heb sowieso wifi in het hotel (: waar ga je heen?
Terschelling --'' Bah. Nog 2 weken in de regen.
Nadat onze auto er vorig jaar in frankrijk bijna mee op hield, wilde mijn moeder niet meer naar frankrijk of italië
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
Snickers schreef:
(...)Terschelling --'' Bah. Nog 2 weken in de regen.
Nadat onze auto er vorig jaar in frankrijk bijna mee op hield, wilde mijn moeder niet meer naar frankrijk of italië
ahw dat is echt rot joh ;o
If you spread your wings, you can fly away with me.
weetje, ze zijn zomaar bij elkaar gedaan, en zijn nu beste vrienden, stel hun hadden elkaar allemaal gehaat of konden het niet goed met elkaar vinden dan ben ik benieuwd hoe het zou zijn gegaan.
riverdale schreef:
weetje, ze zijn zomaar bij elkaar gedaan, en zijn nu beste vrienden, stel hun hadden elkaar allemaal gehaat of konden het niet goed met elkaar vinden dan ben ik benieuwd hoe het zou zijn gegaan.
ja, vraag ik me ook wel eens af...
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
riverdale schreef:
Dan waren nu waarschijnlijk geen fan geweest, want dan bestonden ze niet meer.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
riverdale schreef:
daar mogen we eigenlijk echt niet aan denken, voor het zelfde geld hadden we ze gewoon niet gekend, moesten we die prachtige stemmen missen, en oh ja ik wil het album ook nu al :c ach, we zullen geduld moeten hebben (a)
daar mogen we eigenlijk echt niet aan denken, voor het zelfde geld hadden we ze gewoon niet gekend, moesten we die prachtige stemmen missen, en oh ja ik wil het album ook nu al :c ach, we zullen geduld moeten hebben (a)
haha inderdaad, en voor je het weet is het al 21 november maar ik moet er nu ook niet aan denken dat ik hun niet zou kennen!