• 5 boys. 1 Band. 1 Dream. ONE DIRECTION <3

[ topic verplaatst door een moderator ]

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

riverdale schreef:
    (...)ik heb sowieso wifi in het hotel (: waar ga je heen?
    Terschelling --'' Bah. Nog 2 weken in de regen.
    Nadat onze auto er vorig jaar in frankrijk bijna mee op hield, wilde mijn moeder niet meer naar frankrijk of italië D:

Snickers schreef:
    (...)Terschelling --'' Bah. Nog 2 weken in de regen.
    Nadat onze auto er vorig jaar in frankrijk bijna mee op hield, wilde mijn moeder niet meer naar frankrijk of italië D:
    ahw dat is echt rot joh ;o

If you spread your wings, you can fly away with me.

weetje, ze zijn zomaar bij elkaar gedaan, en zijn nu beste vrienden, stel hun hadden elkaar allemaal gehaat of konden het niet goed met elkaar vinden dan ben ik benieuwd hoe het zou zijn gegaan.

Album komt uit op 21 november!

There is nothing more badass than being yourself

HeffronDrive schreef:
    Album komt uit op 21 november!
    weten ze ook al hoe het gaat heten? haha. maar ik moet die hebben ;o

riverdale schreef:
    (...)ahw dat is echt rot joh ;o
    uhuu

riverdale schreef:
    weetje, ze zijn zomaar bij elkaar gedaan, en zijn nu beste vrienden, stel hun hadden elkaar allemaal gehaat of konden het niet goed met elkaar vinden dan ben ik benieuwd hoe het zou zijn gegaan.
    ja, vraag ik me ook wel eens af...

riverdale schreef:

Dan waren nu waarschijnlijk geen fan geweest, want dan bestonden ze niet meer.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

riverdale schreef:
    (...)weten ze ook al hoe het gaat heten? haha. maar ik moet die hebben ;o

Geen flauw idee, denk het niet. Ik hoop het ook niet.

There is nothing more badass than being yourself

riverdale schreef:

daar mogen we eigenlijk echt niet aan denken, voor het zelfde geld hadden we ze gewoon niet gekend, moesten we die prachtige stemmen missen, en oh ja ik wil het album ook nu al :c ach, we zullen geduld moeten hebben (a)

i'm broken, do you hear me.

Snickers schreef:

OH MY HARRY ! hahaha

ChelseaPayne schreef:
    (...)

daar mogen we eigenlijk echt niet aan denken, voor het zelfde geld hadden we ze gewoon niet gekend, moesten we die prachtige stemmen missen, en oh ja ik wil het album ook nu al :c ach, we zullen geduld moeten hebben (a)
    haha inderdaad, en voor je het weet is het al 21 november :Y) maar ik moet er nu ook niet aan denken dat ik hun niet zou kennen!

Ik verveel me. Ik ga op Omegle :Y)

riverdale schreef:
    (...)haha inderdaad, en voor je het weet is het al 21 november :Y) maar ik moet er nu ook niet aan denken dat ik hun niet zou kennen!

inderdaad, laten we gezellig met zijn allen wachten op 21 november ! het gedacht alleen al.. laat ne smile op mijn gezicht verschijnen (;

hahaha iedereen die van dit forum bij mij online is op msn, heeft een zin uit een liedje van 1D of iets wat ze hebben gezegt ofzo :Y)